Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sötalillaarasara
Elev |
The moanig myrtels för dom är det bästa ( eller ett av do) wizard rock banden som finns!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 4 jan, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
"How we walk" från MTV Unplugged-inspelningen med Mando Diao. De sjunger så bra, och munspelet är bara så snyggt... Ryyyyyys.
4 jan, 2012 23:48 |
|
MizzNina
Elev |
Legal Assassin - Anthony Stewart Head
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 jan, 2012 08:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
CARAMELL - I DRÖMMARNAS LAND!
YEEEEAAAAAH! POWER! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jan, 2012 09:06 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 jan, 2012 09:27 |
|
MizzNina
Elev |
Let the monster rise - Repo TGO.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 jan, 2012 09:29 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 jan, 2012 09:32 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Theabeanr1: ^^Ohh, den är bra! Den ska jag lyssna på! Gört!!! Repo TGO låtarna är awesome" "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 jan, 2012 09:34 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 jan, 2012 09:36 |
|
Borttagen
|
Judas Priest - Breaking the law
5 jan, 2012 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen