Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
29 apr, 2015 07:42 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Till Holytail för att du är snäääääll! Och til H@nna för att du är underbar idag också! ♥ ♥ ♥
Och till Ellaravenclaw för att du är azum!
29 apr, 2015 07:55
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-29 kl. 15:11
|
|
Holytail
Elev |
Till Elsa Gryffindor för att du är en under bar tjej och Wira åter igen:
VÄRLDENS sötaste bakgrund KRAM!!!!!
29 apr, 2015 07:57 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kattuggla, Chaemy och LucyMalfoy. För att jag så gärna vill att ni alla håller er över ytan och fortsätter andas även om saker och ting är förjävliga. Kram tillbaka ♥ Behöver verkligen alla positiva ord jag kan få. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 29 apr, 2015 09:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Kattuggla, Chaemy och LucyMalfoy. För att jag så gärna vill att ni alla håller er över ytan och fortsätter andas även om saker och ting är förjävliga. Kram tillbaka ♥ Behöver verkligen alla positiva ord jag kan få. Som jag skrev till dig, jag finns här om du behöver någon att prata med. Fortsätt kämpa framåt, varje litet steg är en seger. Du kommer klara det här. ♥ _____ Chaemy Ingen orsak : ) ♥ _____ Kattuggla ♥ Fina du. 29 apr, 2015 11:14 |
|
Borttagen
|
Till Elsa Gryffindor för DKK!, Holytail för att du är snäll och ugglar alltid med mig när man vill ha sällskap, HermioneGrangerr för att du är min bästis och jag saknar dig (Men jag kommer imorgon!!!!)
29 apr, 2015 12:13 |
|
Charliebradbury
Elev |
Beben
För att jag blir alldeles lycking när jag ser att brevet är rosa istället för vit. För att du är en snäll person som jag skulle kalla vän trots att vi knappt kännt varandra 2 veckor. Fortsätt vara fantastisk 29 apr, 2015 15:04 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Charliebradbury: Haha, tack. Du får en kram du med. C:Beben För att jag blir alldeles lycking när jag ser att brevet är rosa istället för vit. För att du är en snäll person som jag skulle kalla vän trots att vi knappt kännt varandra 2 veckor. Fortsätt vara fantastisk 29 apr, 2015 15:09 |
|
emmawatson1
Elev |
Roger Davies och 1233679.
Engelsforstriologin! Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg! 29 apr, 2015 17:27 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Till Holytail för att du är snäääääll! Och til H@nna för att du är underbar idag också! ♥ ♥ ♥ Och till Ellaravenclaw för att du är azum! JAG FICK EN KRAM OMG XD 29 apr, 2015 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen