@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av cirklar: Jag säljer mitt drakblod (totalt 100,2 liter) till den som vill ha för ett rimligt pris. Jag kan också sälja några chokladgrodekort, men bara de som jag har över 5st av.(här är mina kort) Hur mycket för drakblodet? :-)
10 maj, 2012 07:27 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ungefär 320 Galleoner.Skrivet av cirklar: Jag säljer mitt drakblod (totalt 100,2 liter) till den som vill ha för ett rimligt pris. Jag kan också sälja några chokladgrodekort, men bara de som jag har över 5st av.(här är mina kort) Hur mycket för drakblodet? :-)
10 maj, 2012 07:57 |
|
Othelia
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: 12 galleoner för båda två? 6 galleoner styck alltså? Tack, men jag har redan köpt av en annan så jag får nog tacka nej. :s
10 maj, 2012 08:36 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Stinaa: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Du kan få henne för 3 och Lockman för 4 om du vill :-) Jag säljer ganska många kort, fråga om det är ngt specielt som ni vill ha(säljer ingen Weasley tyvär). Jag har också ett drakägg till salu, svensk kortnosig. Priset ligger på 81 galleoner :-) Okej jag tar alla du säljer! Okej nu fattar inte jag xD Vill du ha alla kort jag säljer eller Lockman och Wendelin? ohh Sorry my mistake! Jag köper gärna alla lockman och vendelin du säljer mena jag
10 maj, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Jag köper alla kort jag inte har 6 st av.Titta på mina kort!
10 maj, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag köper alla kort jag inte har 6 st av.Titta på mina kort! Du kan få köpa alla du inte har 6 av av mig 10 maj, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 4 Cho, 2 Voldermort, 1 Sirus, 1 J.k.Rowling, 2 Flamel, 1 Snigelhorn, 1 Bellatrix, 3 Ginny, 1 Parvatia, 3 Helga, 1 Ted, 1 Herpo, 2 Ron, 1 Godric, 1 Kingslye, 1 Fudge, 1 Dean, 1 Bill, 3 Hermione, 1 Rowena, 1 Zabini, 1 Olympe, 2 Wood, 3 Harry, 1 Flitwick, 5 Erfa och 5 John Williams.Skrivet av Borttagen: Jag köper alla kort jag inte har 6 st av.Titta på mina kort! Du kan få köpa alla du inte har 6 av av mig Vad skulle det kosta? 10 maj, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 4 Cho, 2 Voldermort, 1 Sirus, 1 J.k.Rowling, 2 Flamel, 1 Snigelhorn, 1 Bellatrix, 3 Ginny, 1 Parvatia, 3 Helga, 1 Ted, 1 Herpo, 2 Ron, 1 Godric, 1 Kingslye, 1 Fudge, 1 Dean, 1 Bill, 3 Hermione, 1 Rowena, 1 Zabini, 1 Olympe, 2 Wood, 3 Harry, 1 Flitwick, 5 Erfa och 5 John Williams.Skrivet av Borttagen: Jag köper alla kort jag inte har 6 st av.Titta på mina kort! Du kan få köpa alla du inte har 6 av av mig Vad skulle det kosta? jag kan sälja: 4 Cho, 1 Voldemort, 1 Sirius, 0 Rowling, 2 Flamel, 0 Snigelhorn, 1 Bellatrix, 0 Ginny, 1 Parvati, 3 Helga, 1 Ted, 1 Herpo, 1 Ron, 1 Godric, 0 Kingsley, 1 Fudge, 1 Dean, 1 Bill, 0 Hermione, 1 Rowena, 1 Zabini, 1 Olympe, 2 Wood, 0 Harry, 1 Flitwick, 0 Erfa, 0 Williams 10 maj, 2012 15:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 15:08
|
|
-Patronus-
Elev |
Jag säljer:
ca 20 liter Drakblod: 59-69G Drakägg (kortnosing) : 65-75G Drakmat (10 stycken) : 11-15G Drakgodis (10 stycken) : 6-9G Någon som vill köpa?
10 maj, 2012 15:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 15:11
|
|
Borttagen
|
^
Vill köpa kortnosingen för 70g! ^^ 10 maj, 2012 15:08 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen