@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Pixie: MIN MOBIL GICK SÖNDER FÖR 4 GÅNGEN IGÅR. NU ÄR DEN NOG SÅ PAJ ATT DEN INTE GÅR ATT LAGA. SÅ JAG KOMMER VARA UTAN MOBIL LÄNGE, OCH SKOLAN BÖRJAR. R.I.P ZAYN köp en gammal för typ 200 så länge? Pappa har en supergammal som jag alltid använder när min är paj. fast den är från stenåldern. och inget blir lika fint som gamla Zayniewaynie! Bättre än ingen i alla fall ;3
17 aug, 2012 21:49 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Pixie: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Pixie: MIN MOBIL GICK SÖNDER FÖR 4 GÅNGEN IGÅR. NU ÄR DEN NOG SÅ PAJ ATT DEN INTE GÅR ATT LAGA. SÅ JAG KOMMER VARA UTAN MOBIL LÄNGE, OCH SKOLAN BÖRJAR. R.I.P ZAYN köp en gammal för typ 200 så länge? Pappa har en supergammal som jag alltid använder när min är paj. fast den är från stenåldern. och inget blir lika fint som gamla Zayniewaynie! Bättre än ingen i alla fall ;3 Ja, då kan jag iaf ringa o smsa! tur att jag har datorn ibland
17 aug, 2012 21:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Freja: Jag äter Sourcream & Onion-chips och dippar i Sourcream & Onion-dipp! Samma här, minus dippen.. 17 aug, 2012 21:53 |
|
Pixie
Elev |
17 aug, 2012 21:55 |
|
aggsih
Elev |
HEJ JAG ÄR HYPER, VAR SOCIAL MED MIG :d:d?
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 17 aug, 2012 21:55 |
|
Twix
Elev |
Intresseklubben får anteckna att det är svårt att sätta upp håret med piprensare.
17 aug, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag var på väg att ge Pixie en tumme och sen ba:
wait den där siffran ska du få behålla ett tag because of DIRTYMINDED REASONS ò.Ó 17 aug, 2012 22:03 |
|
Lucy och Rose
Elev |
17 aug, 2012 22:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag var på väg att ge Pixie en tumme och sen ba: wait den där siffran ska du få behålla ett tag because of DIRTYMINDED REASONS ò.Ó tackar jag vill inte ha mer + nu
17 aug, 2012 22:06 |
|
evut
Elev |
Jag älskar min outfit. Och jag har hittat ett sätt då jag kan ha inbakad fläta.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
17 aug, 2012 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen