@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: iskall pepsi max och vegetarisk pizza, mmmmm fredagsmys Nu vill jag också ha... Föresten, jag tror jag ska färga mitt hår i samma färg som dig. eller nästan iaf. 17 aug, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
17 aug, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: Jag är hungrig och vägar inte gå ut i köket och hämta mat för att vi har läskiga gäster. HELP. *Ger dig chips* Varsågod Bro Thanks bro. Det var ju bra! 17 aug, 2012 21:36 |
|
Emme Lestrange
Elev |
ÅHNEJ HJÄLP. Pappa vill att jag ska komma ut i köket och hälsa på våra läskiga gäster. NEJ SNÄLLA TVINGA MIG INTE
Hör inte vad dom säger för dom har en skum dialekt vilket gör det ännu värre för mig som är hörselskadad. 17 aug, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
vill baka något nyttigt men vaad..
17 aug, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: ÅHNEJ HJÄLP. Pappa vill att jag ska komma ut i köket och hälsa på våra läskiga gäster. NEJ SNÄLLA TVINGA MIG INTE Hör inte vad dom säger för dom har en skum dialekt vilket gör det ännu värre för mig som är hörselskadad. Nicka och le 17 aug, 2012 21:42 |
|
Freja
Elev |
Jag äter Sourcream & Onion-chips och dippar i Sourcream & Onion-dipp!
Everything is Dramione and nothing hurts. 17 aug, 2012 21:43 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: ÅHNEJ HJÄLP. Pappa vill att jag ska komma ut i köket och hälsa på våra läskiga gäster. NEJ SNÄLLA TVINGA MIG INTE Hör inte vad dom säger för dom har en skum dialekt vilket gör det ännu värre för mig som är hörselskadad. Nicka och le Ska försöka gå ut dit nu, wish me luck! 17 aug, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
jag är på party på mugglis
17 aug, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: ÅHNEJ HJÄLP. Pappa vill att jag ska komma ut i köket och hälsa på våra läskiga gäster. NEJ SNÄLLA TVINGA MIG INTE Hör inte vad dom säger för dom har en skum dialekt vilket gör det ännu värre för mig som är hörselskadad. Nicka och le Ska försöka gå ut dit nu, wish me luck! Och jag ska duscha, önskar dig all lycka till! 17 aug, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen