@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ååååå, vad har du för schampo? Jag har ett som luktar mint som håret känns asfräscht av. Men jag använder det inte. Jag använder ett av Tresseme Mitt var slut så fick använda min syrras (som är 2,5 år) bamse shampo^^ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 17 aug, 2012 21:20 |
|
PerfectFreak
Elev |
17 aug, 2012 21:21 |
|
whirlwinds
Elev |
17 aug, 2012 21:22 |
|
Pixie
Elev |
MIN MOBIL GICK SÖNDER FÖR 4 GÅNGEN IGÅR. NU ÄR DEN NOG SÅ PAJ ATT DEN INTE GÅR ATT LAGA. SÅ JAG KOMMER VARA UTAN MOBIL LÄNGE, OCH SKOLAN BÖRJAR. R.I.P ZAYN
17 aug, 2012 21:22 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Pixie: MIN MOBIL GICK SÖNDER FÖR 4 GÅNGEN IGÅR. NU ÄR DEN NOG SÅ PAJ ATT DEN INTE GÅR ATT LAGA. SÅ JAG KOMMER VARA UTAN MOBIL LÄNGE, OCH SKOLAN BÖRJAR. R.I.P ZAYN köp en gammal för typ 200 så länge?
17 aug, 2012 21:25 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Pixie: MIN MOBIL GICK SÖNDER FÖR 4 GÅNGEN IGÅR. NU ÄR DEN NOG SÅ PAJ ATT DEN INTE GÅR ATT LAGA. SÅ JAG KOMMER VARA UTAN MOBIL LÄNGE, OCH SKOLAN BÖRJAR. R.I.P ZAYN köp en gammal för typ 200 så länge? Pappa har en supergammal som jag alltid använder när min är paj. fast den är från stenåldern. och inget blir lika fint som gamla Zayniewaynie!
17 aug, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Ååååå, vad har du för schampo? Jag har ett som luktar mint som håret känns asfräscht av. Men jag använder det inte. Jag använder ett av Tresseme Mitt var slut så fick använda min syrras (som är 2,5 år) bamse shampo^^ Hahah, åå ♥ 17 aug, 2012 21:31 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 aug, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Jag är hungrig och vägar inte gå ut i köket och hämta mat för att vi har läskiga gäster. HELP. *Ger dig chips* Varsågod Bro 17 aug, 2012 21:32 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: Jag är hungrig och vägar inte gå ut i köket och hämta mat för att vi har läskiga gäster. HELP. *Ger dig chips* Varsågod Bro Thanks bro. 17 aug, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen