@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
17 aug, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
17 aug, 2012 19:42 |
|
Tuggrus
Elev |
Ska ge igen om jag ser dig på måndag, vänta bara MUMS! 17 aug, 2012 19:47 |
|
Pixie
Elev |
17 aug, 2012 19:48 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Pixie: Känner mig elak som redigerar bilder på massa fula personer.. Kanske det... Lite elakt är det väll men varför gör du det? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 17 aug, 2012 19:49 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av Pixie: Känner mig elak som redigerar bilder på massa fula personer.. Kanske det... Lite elakt är det väll men varför gör du det? skulle redigera några bilder och några som är mindre snygga var med och aa, undrade om dom blev finare om man redigerar lite. känner mig otroligt ehm självisk och utseendefixerad och ah.
17 aug, 2012 19:54 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av dillen99: Skrivet av Pixie: Känner mig elak som redigerar bilder på massa fula personer.. Kanske det... Lite elakt är det väll men varför gör du det? skulle redigera några bilder och några som är mindre snygga var med och aa, undrade om dom blev finare om man redigerar lite. känner mig otroligt ehm självisk och utseendefixerad och ah. Ärch dem vart säkert välldigt vackra när du fixade dem! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 17 aug, 2012 19:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av Pixie: Skrivet av dillen99: Skrivet av Pixie: Känner mig elak som redigerar bilder på massa fula personer.. Kanske det... Lite elakt är det väll men varför gör du det? skulle redigera några bilder och några som är mindre snygga var med och aa, undrade om dom blev finare om man redigerar lite. känner mig otroligt ehm självisk och utseendefixerad och ah. Ärch dem vart säkert välldigt vackra när du fixade dem! Ja det blev dom haha!
17 aug, 2012 19:57 |
|
LittleButterfly
Elev |
Kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt tycker att det ska bli kul att börja plugga igen, det är inte likt mig! xD Men det kan väl bli så efter ett sabbatsår.
17 aug, 2012 19:57 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av dillen99: Skrivet av Pixie: Skrivet av dillen99: Skrivet av Pixie: Känner mig elak som redigerar bilder på massa fula personer.. Kanske det... Lite elakt är det väll men varför gör du det? skulle redigera några bilder och några som är mindre snygga var med och aa, undrade om dom blev finare om man redigerar lite. känner mig otroligt ehm självisk och utseendefixerad och ah. Ärch dem vart säkert välldigt vackra när du fixade dem! Ja det blev dom haha! Vad bra! Kan inte jag få se bilderna? snälla? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 17 aug, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen