@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Du kan få henne för 3 och Lockman för 4 om du vill :-) Jag säljer ganska många kort, fråga om det är ngt specielt som ni vill ha(säljer ingen Weasley tyvär). Jag har också ett drakägg till salu, svensk kortnosig. Priset ligger på 81 galleoner :-)
9 maj, 2012 20:24 |
|
Othelia
Elev |
9 maj, 2012 21:00 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Du kan få henne för 3 och Lockman för 4 om du vill :-) Jag säljer ganska många kort, fråga om det är ngt specielt som ni vill ha(säljer ingen Weasley tyvär). Jag har också ett drakägg till salu, svensk kortnosig. Priset ligger på 81 galleoner :-) Okej jag tar alla du säljer!
9 maj, 2012 21:07 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Stinaa: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Du kan få henne för 3 och Lockman för 4 om du vill :-) Jag säljer ganska många kort, fråga om det är ngt specielt som ni vill ha(säljer ingen Weasley tyvär). Jag har också ett drakägg till salu, svensk kortnosig. Priset ligger på 81 galleoner :-) Okej jag tar alla du säljer! Okej nu fattar inte jag xD Vill du ha alla kort jag säljer eller Lockman och Wendelin?
9 maj, 2012 21:23 |
|
cirklar
Elev |
Jag säljer mitt drakblod (totalt 100,2 liter) till den som vill ha för ett rimligt pris.
Jag kan också sälja några chokladgrodekort, men bara de som jag har över 5st av.(här är mina kort)
9 maj, 2012 21:23 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
9 maj, 2012 21:34 |
|
Othelia
Elev |
9 maj, 2012 22:03 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
12 galleoner för båda två? 6 galleoner styck alltså?
9 maj, 2012 22:11 |
|
Sirius_Musta
Elev |
9 maj, 2012 23:53 |
|
Miskel
Elev |
10 maj, 2012 06:42 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen