@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av Borttagen: Skrivet av whirlwinds: JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA DAGEN I GYMNASIET HELT JÄVLA ENSAM OMG *applåder* Jag har överlevt andra dagen i sjuan!! Tjohoo!! Fast inte ensam fan vad bra!!! såg flera snygga människor där, typ dog, EN UTAV DEM GÅR I MIN KLASS ♥ hahahahaha and why am i so awkward satt/stod lutad mot typ ett bord snygg musik-estet-kille (tror iaf han går musik, lol) ställer sig bredvid jag kollar twitter ca en gång i sekunden för att verka upptagen & vågar inte kolla upp från skärmen börjar få slut på saker att göra på telefonen får panik går därifrån och låser in mig på en toalett och ba ASDFGHJKLADFKJDSHFGSDGJKS inombords .........wat Jag vet!! hihi, jag har sett flera snygga människor, typ åttor och nior... *fniss* *fniss fniss* 17 aug, 2012 16:55 |
|
Conflate
Elev |
17 aug, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Jag vill kolla på Hp ikväl
17 aug, 2012 17:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med, men mamma envisas med att grilla... Jag vill kolla på Hp ikväl 17 aug, 2012 17:16 |
|
joel9324
Elev |
17 aug, 2012 17:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Jag med, men mamma envisas med att grilla... Jag vill kolla på Hp ikväl Kolla på det ändå? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Jag med, men mamma envisas med att grilla... Jag vill kolla på Hp ikväl För mig blir det grilla o HP. I Hope. 17 aug, 2012 17:19 |
|
whirlwinds
Elev |
NÄÄÄÄÄ FYFAN DEN ENDA SNYGGA KILLEN I MIN NYA KLASS HAR TYDLIGEN FLICKVÄN alltså bitch please brinn i en eld det finns fan ingen rättvisa på denna jord alltså
hahahahaha som om jag skulle ha en chans över huvud taget well kan ju fortfarande stirra lite diskret på honom under skoldagarna i guess
17 aug, 2012 17:25 |
|
IamAK
Elev |
får typ panik av att tiden bara flyger förbi och jag knappt gör något om dagarna.
17 aug, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
Åh jag stavade fel: ikväll. Det stavas såklart med två L. Sorry!
17 aug, 2012 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen