Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6776 6777 6778 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av whirlwinds:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av whirlwinds:
JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA DAGEN I GYMNASIET HELT JÄVLA ENSAM OMG

*applåder*
Jag har överlevt andra dagen i sjuan!! Tjohoo!! Fast inte ensam

fan vad bra!!!

såg flera snygga människor där, typ dog, EN UTAV DEM GÅR I MIN KLASS ♥

hahahahaha and why am i so awkward
satt/stod lutad mot typ ett bord
snygg musik-estet-kille (tror iaf han går musik, lol) ställer sig bredvid
jag kollar twitter ca en gång i sekunden för att verka upptagen & vågar inte kolla upp från skärmen
börjar få slut på saker att göra på telefonen
får panik
går därifrån och låser in mig på en toalett och ba ASDFGHJKLADFKJDSHFGSDGJKS inombords

.........wat

Jag vet!!

hihi, jag har sett flera snygga människor, typ åttor och nior... *fniss*

*fniss fniss*

17 aug, 2012 16:55

Conflate
Elev

Avatar


Känslan när man avskyr någon.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

17 aug, 2012 16:56

Borttagen

Avatar


Jag vill kolla på Hp ikväl

17 aug, 2012 17:13

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill kolla på Hp ikväl
Jag med, men mamma envisas med att grilla...

17 aug, 2012 17:16

joel9324
Elev

Avatar


Ska nog ta lite godis nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

17 aug, 2012 17:17

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill kolla på Hp ikväl
Jag med, men mamma envisas med att grilla...

Kolla på det ändå? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 aug, 2012 17:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill kolla på Hp ikväl
Jag med, men mamma envisas med att grilla...

För mig blir det grilla o HP. I Hope.

17 aug, 2012 17:19

whirlwinds
Elev

Avatar


NÄÄÄÄÄ FYFAN DEN ENDA SNYGGA KILLEN I MIN NYA KLASS HAR TYDLIGEN FLICKVÄN alltså bitch please brinn i en eld det finns fan ingen rättvisa på denna jord alltså


hahahahaha som om jag skulle ha en chans över huvud taget
well kan ju fortfarande stirra lite diskret på honom under skoldagarna i guess

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

17 aug, 2012 17:25

IamAK
Elev

Avatar


får typ panik av att tiden bara flyger förbi och jag knappt gör något om dagarna.

17 aug, 2012 17:26

Borttagen

Avatar


Åh jag stavade fel: ikväll. Det stavas såklart med två L. Sorry!

17 aug, 2012 17:27

1 2 3 ... 6776 6777 6778 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.