@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Whieeeeee, jag ska få ett Dobby-skal till min mobil! GLAD
17 aug, 2012 16:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whieeeeee, jag ska få ett Dobby-skal till min mobil! GLAD Omg vad coolt!!! Jag vill också!
17 aug, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Det är jobbigt att mina bästavan snackar skit om en person om ser sig sm hennes bästavän.
17 aug, 2012 16:07 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad gör yoga egentligen? :3 Man blir avslappnad :3 Fast jag gillar inte yoga :s ![]()
17 aug, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
♥ 17 aug, 2012 16:23 |
|
Elin Lovegood
Elev |
17 aug, 2012 16:38 |
|
whirlwinds
Elev |
17 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA DAGEN I GYMNASIET HELT JÄVLA ENSAM OMG *applåder* Jag har överlevt andra dagen i sjuan!! Tjohoo!! Fast inte ensam 17 aug, 2012 16:40 |
|
GinnyOlivia
Elev |
YEEEEEES. Jag slipper följa med till mina föräldrars tråkiga kompisar och deras tråkiga barn och äta stinkiga kräftor. Jag är hemma själv, bara jag och mina chips och mina nya vattenfärger. eeeek
![]()
17 aug, 2012 16:43 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av whirlwinds: JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA DAGEN I GYMNASIET HELT JÄVLA ENSAM OMG *applåder* Jag har överlevt andra dagen i sjuan!! Tjohoo!! Fast inte ensam fan vad bra!!! såg flera snygga människor där, typ dog, EN UTAV DEM GÅR I MIN KLASS ♥ hahahahaha and why am i so awkward satt/stod lutad mot typ ett bord snygg musik-estet-kille (tror iaf han går musik, lol) ställer sig bredvid jag kollar twitter ca en gång i sekunden för att verka upptagen & vågar inte kolla upp från skärmen börjar få slut på saker att göra på telefonen får panik går därifrån och låser in mig på en toalett och ba ASDFGHJKLADFKJDSHFGSDGJKS inombords .........wat
17 aug, 2012 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen