Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6772 6773 6774 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


^ Haha, för mig tog det bara ett halv år.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 aug, 2012 13:50

IamAK
Elev

Avatar


jag saknar skolan, ok? jag saknar skolan.

17 aug, 2012 13:51

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
De som är Master of Mugglis:

childhoodlight (5/12-11)
expelliarmus (22/5-12)
Solkatten (24/5-12)
scarhead * (30/5-12)
AlvaRawenclaw (12/6-12)
Cara Riddle (8/7-12)



Vars hitta du den listan??

Hej

17 aug, 2012 13:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
^ Haha, för mig tog det bara ett halv år.
Jag ska försöka på högst ett år
Blev medlem 7:e januari 2012

17 aug, 2012 13:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
De som är Master of Mugglis:

childhoodlight (5/12-11)
expelliarmus (22/5-12)
Solkatten (24/5-12)
scarhead * (30/5-12)
AlvaRawenclaw (12/6-12)
Cara Riddle (8/7-12)



Vars hitta du den listan??

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19025&page=#p1077556 ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 aug, 2012 13:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
^ Haha, för mig tog det bara ett halv år.


Ett halvår? ETT HALVÅR? Oh Gash. Det är ändå ganska lång tid.

17 aug, 2012 13:53

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
De som är Master of Mugglis:

childhoodlight (5/12-11)
expelliarmus (22/5-12)
Solkatten (24/5-12)
scarhead * (30/5-12)
AlvaRawenclaw (12/6-12)
Cara Riddle (8/7-12)



Vars hitta du den listan??

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19025&page=#p1077556 ^^


Då vet jag vars jag ska om 7000+ inlägg

Hej

17 aug, 2012 14:00

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
^ Haha, för mig tog det bara ett halv år.


Ett halvår? ETT HALVÅR? Oh Gash. Det är ändå ganska lång tid.

Jag har varit medlem i mer än ett år och jag blev MoD för inte alls så länge sedan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

17 aug, 2012 14:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
^ Haha, för mig tog det bara ett halv år.


Ett halvår? ETT HALVÅR? Oh Gash. Det är ändå ganska lång tid.

Japp! Blev medlem den 6 november förra året och blev MoM i maj detta året. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 aug, 2012 14:01

Borttagen

Avatar

+1


Haha. Jag hoppas jag kan Rädda Sirius snart...

17 aug, 2012 14:01

1 2 3 ... 6772 6773 6774 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.