@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Starbuck
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tänker bli MoM innan 7:e januari Önska mig lycka till xD Vad är MoM, om man får fråga?
17 aug, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Starbuck: Master of Mugglis Skrivet av Borttagen: Jag tänker bli MoM innan 7:e januari Önska mig lycka till xD Vad är MoM, om man får fråga? 17 aug, 2012 13:39 |
|
Starbuck
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Starbuck: Master of Mugglis Skrivet av Borttagen: Jag tänker bli MoM innan 7:e januari Önska mig lycka till xD Vad är MoM, om man får fråga? Åh ok, jag fattar! xD Lycka till med det då!
17 aug, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Starbuck: Master of Mugglis Skrivet av Borttagen: Jag tänker bli MoM innan 7:e januari Önska mig lycka till xD Vad är MoM, om man får fråga? Är det ens någon som är det? Alltså, jag har inte sett någon. Hur många inlägg ska man ha skrivit för att bli MoM? Jag såg en som skrivit typ 10000, men den var inte det. Tror jag 17 aug, 2012 13:43 |
|
Solkatten
Elev |
Idag när jag följde med mamma för att handla var det typ ett barn som sa; "Den hunden såg ut som Fang!" eller något.
Zuina - Jag är det! :'D ♥ Också är det typ tre andra eller något. Man måste ha skrivit 10 000 inlägg för att bli det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är några som är det.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Starbuck: Master of Mugglis Skrivet av Borttagen: Jag tänker bli MoM innan 7:e januari Önska mig lycka till xD Vad är MoM, om man får fråga? Är det ens någon som är det? Alltså, jag har inte sett någon. Hur många inlägg ska man ha skrivit för att bli MoM? Jag såg en som skrivit typ 10000, men den var inte det. Tror jag AlvaRawenclaw, till exempel 17 aug, 2012 13:45 |
|
Solkatten
Elev |
^ Och jag :'3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
sanna1324567: Okej.
Solkatten: Okej. Häftigt! Jag vill också bli det. Fast först kanske jag borde nå 1000, haha 17 aug, 2012 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
De som är Master of Mugglis:
childhoodlight (5/12-11) expelliarmus (22/5-12) Solkatten (24/5-12) scarhead (30/5-12)AlvaRawenclaw (12/6-12) Cara Riddle (8/7-12) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 13:49
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-17 kl. 13:49
|
|
Starbuck
Elev |
17 aug, 2012 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


(30/5-12)
Mugglarportalen