Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lolly!!: JossiMarauder för att hon är så rolig och uggla med och också shippar Jaque!!! (Dominique och James(junior)) Och till Hinny för den bästa fanfictionen i värden!!♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kram på dig med! ![]()
27 apr, 2015 19:11 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Hinny: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lolly!!: JossiMarauder för att hon är så rolig och uggla med och också shippar Jaque!!! (Dominique och James(junior)) Och till Hinny för den bästa fanfictionen i värden!!♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kram på dig med! Tack!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥ Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 27 apr, 2015 19:18 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Hinny: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lolly!!: JossiMarauder för att hon är så rolig och uggla med och också shippar Jaque!!! (Dominique och James(junior)) Och till Hinny för den bästa fanfictionen i värden!!♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kram på dig med! Tack!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥ kram till alla♥ So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 27 apr, 2015 19:38 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Kram kram! ♥♥Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Hinny: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lolly!!: JossiMarauder för att hon är så rolig och uggla med och också shippar Jaque!!! (Dominique och James(junior)) Och till Hinny för den bästa fanfictionen i värden!!♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kram på dig med! Tack!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥ kram till alla♥ ![]()
27 apr, 2015 19:44 |
|
Holytail
Elev |
JossiMarauder för att du är olagligt fantastisk
Och Elsa Gryffindor för att du får mig att inse att man kan ha internet vänner KRAM!!!!!❤️
27 apr, 2015 20:09 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Holytail: JossiMarauder för att du är olagligt fantastisk Och Elsa Gryffindor för att du får mig att inse att man kan ha internet vänner KRAM!!!!!❤️ I know, jag är kriminell So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 27 apr, 2015 20:10 |
|
Holytail
Elev |
27 apr, 2015 20:12 |
|
Nordanhym
Elev |
Men jisses fina du! Tack så himla mycket, oj vad det lyste upp min dag att få en fin kram utav en sådan fin mugglis som dig! Jag får la passa på att ge en kram tillbaka till dig Choixpeau för att du är en sådan underbar läsare att ha och för att du gör mig så glad! ![]()
28 apr, 2015 13:25 |
|
JossiMarauder
Elev |
Mina kramar idag går till bästa Holytail för att hon behöver en, och ceczan04 ❤️~KRAMAR~❤️
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 28 apr, 2015 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Mina kramar idag går till bästa Holytail för att hon behöver en, och ceczan04 ❤️~KRAMAR~❤️ Du får också en kram! 28 apr, 2015 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen