@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jaa!!! O fira att skolåret på Hoggy Warty Hogwarts börjar! XD Ja, tur att det var en lördag var skulle vii ta oss till annars! Haha, skolka? Hehe, nädå. Det skulle aldrig falla oss in, eller hur? Nej apsolut inte! Nä, vi som är så skollydiga och snälla. Vi skulle aldrig. ALDRIG. Skolka. Nej det skulle vi aldrig, för vi är såå duktiga i skolan! ;P
17 aug, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
Ska jag ringa en kompis?
17 aug, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
Jag och mamma bakade en jättegod choklad tårta med jättemycket choklad till Lisas 1 års dag. Man kan säga at den blev jätteful.
17 aug, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Horn: Gör det du
17 aug, 2012 12:07 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O *nu blev der skumt pga min mobil..* Och du bjöd inte mig??:O Hej 17 aug, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Zuina
Alltså jag ringde min kompis Emma men hon låg och sov sa hennes mamma så hon skulle riunga när hon hade vaknat, ska kanske hoppa in i duschnen? Rensa tankarna. 17 aug, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Nä.Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O *nu blev der skumt pga min mobil..* Och du bjöd inte mig??:O Du tror inte att du kan komma med sådan här kort varsel? 17 aug, 2012 12:13 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Nä.Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O *nu blev der skumt pga min mobil..* Och du bjöd inte mig??:O Du tror inte att du kan komma med sådan här kort varsel? Det tar ju bara 45 min ca från där jag bor till Luleå centrum så Hej 17 aug, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Trevligt, trevligt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Nä.Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O Skrivet av Borttagen: Jag ska ha HP-party imorgon o.O *nu blev der skumt pga min mobil..* Och du bjöd inte mig??:O Du tror inte att du kan komma med sådan här kort varsel? Det tar ju bara 45 min ca från där jag bor till Luleå centrum så 17 aug, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Nu börjar jag nynna på en låt:
"Vi ska ha monsterparty, tror du att du kan komma? Vi ska ha monsterparty, så häng nu med. Vi ska ha monsterparty, sväng nu med." Thank U. Thank U Very Mutch. 17 aug, 2012 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen