@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Varför?Jag måste jobba ihop pengar, mycket pengar.. Men det mst jag med xD Stockholmsresa.. 17 aug, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
17 aug, 2012 11:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
17 aug, 2012 11:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ah... Okej.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Varför?Jag måste jobba ihop pengar, mycket pengar.. Men det mst jag med xD Stockholmsresa.. Hur mkt har du och hur mkt ska du ha när du sparat tillräckligt? Jag kan egentligen ta ut pengar från min englandsparing men jag vill absolut inte Har.. runt 250 kanske. Ska ha 600. 17 aug, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Okaii Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ah... Okej.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Varför?Jag måste jobba ihop pengar, mycket pengar.. Men det mst jag med xD Stockholmsresa.. Hur mkt har du och hur mkt ska du ha när du sparat tillräckligt? Jag kan egentligen ta ut pengar från min englandsparing men jag vill absolut inte Har.. runt 250 kanske. Ska ha 600. Lycka till, då 17 aug, 2012 11:52 |
|
madeleinegranger
Elev |
igår fick vi en present från vår farbror som varit i london under os; det var en låda formad som en röd dubbeldäckare som var fylld med kakor som såg ut som Storbritanniens flagga! LOOOOVE ♥ ♥
17 aug, 2012 11:52 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja skrämde oss nyss
MUMS! 17 aug, 2012 11:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Åhh. Jag måste ringa massa samtal på måndag och har världens telefonfobi. Tycker det är fruktansvärt D:
Tips åp vad jag ska göra? :< 17 aug, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha HP-party imorgon o.O
17 aug, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Jag ska seriöst inte stoppa in något i min mun från och med NU
17 aug, 2012 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen