Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6764 6765 6766 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Hicka medan en borstar tänderna... NÄ.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

17 aug, 2012 11:05

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Kn någon uppmuntra mig till att äta frukost?
Ja... Vill du ha argument eller bara uppmaningar (lät jättenördig där jag vet...) ;D

Okej jag gör ett nytt försök att se om ja gkan äta något där. Alltså jag mår seriöst illa av mat. Vill aldrig mer stoppa i mig någonting.
Finns det ingenting du tycker om? (mat alltså) Ett tips är, om du inte vill äta, att göra nån god fruktsmoothy att dricka.... Annars kan du kanske testa nåt nytt, min kompis äter tex grönsakssoppa till frukost! Frukost behöver inte bestå av macka och yoghurt alltid...

17 aug, 2012 11:07

Borttagen

Avatar


Idag kmr min kompis...
Hon ska sova över till på söndag...
Vet ni vad det betyder?
Jag kmr knappt hinna sitta vid mugglis på hela helgen

17 aug, 2012 11:09

Ginny00
Elev

Avatar


Jag måste jobba ihop pengar, mycket pengar..

17 aug, 2012 11:12

LolFeelings
Elev

Avatar


NU. HAR. JAG. NYAN.CAT PÅ!

ska lyssna i evigheter!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

17 aug, 2012 11:14

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kn någon uppmuntra mig till att äta frukost?


Ät någonting du tycker är gott.. I värsta fall mindre äckligt. Nått finns det säkert du tycker är acceptabelt iaf.
Kroppen behöver mat och frukosten är viktigaste målet på hela dagen.
Slarvade själv med frukost förut och det funkade verkligen inte. Att äta första målet mat vid 19,00 på kvällen gjorde att jag inte mådde såvärst bra. Kunde inte göra nått ansträngande utan o typ bli svimmfärdig.

Hoppas du vart lite motiverad iaf. *virrig*

17 aug, 2012 11:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Önskar jag tagit med en Hp-bok till stranden

Men den kan ju bli blöt då xD

Nädå, jag ligger helst i solen. Är lite av en badkruka xP

Me to

Haha okej

17 aug, 2012 11:31

Borttagen

Avatar


Kan inte tiden bara rinna iväg?

17 aug, 2012 11:42

MystiqueRed
Elev

Avatar


Jag sitter typ o gråter av skratt medan jag tittar på The Fabulous Life of Ana Gina... haha, jag älskar henne!!

17 aug, 2012 11:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag måste jobba ihop pengar, mycket pengar..
Varför?
Men det mst jag med xD

17 aug, 2012 11:47

1 2 3 ... 6764 6765 6766 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.