Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6763 6764 6765 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Akta er för Gilderoy om hon har en pinne i handen med en dunkare fastsatt på.. JUST SAYIN.


without something there is no nothing

17 aug, 2012 10:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Akta er för Gilderoy om hon har en pinne i handen med en dunkare fastsatt på.. JUST SAYIN.


Jag möter hellre henne i strid

17 aug, 2012 10:11

Obliviate_
Elev

Avatar


alltså.. Dude. Igår hade jag ingen känsel i fingertoppen, nu har jag känsel men det känns som att hela huden ska lossna. Buhu.

17 aug, 2012 10:35

Borttagen

Avatar


Jag pallar inte äta frukost

17 aug, 2012 10:37

Borttagen

Avatar


Skulle logga in på Qruiser, är ej betalmedlem så jag får stå i kö om det är många inloggade. När jag försökte första gången var det bara 6 minuters väntetid så det gick ju bra. Tillslut var det bara en minut. Sedan när jag trodde den minuten hade gått var det plötsligt 20 minuter. 20! Nu kommer det dröja ytterligare några veckor innan jag försöker logga in där igen, blev så jävla sur. Ändå får jag mejl att de "saknar mig" för att jag aldrig loggar in. Det är ju inte som att jag inte försöker! De ska bara punga en på pengar men jag tänker inte skänka en krona till (har varit guldmedlem sammanlagt två veckor, vilka det var några år mellan).

Jag hänger egentligen bara där på grund av en grupp som jag är medlem i, där de alltid har de senaste nyheterna, inside-information och annat som berör mig och min situation + att det är nog det enda stället på internet dit jag kan vända mig med mina problem och få något av det. Jag hatar att den gruppen finns på det jävla qruiser!!

17 aug, 2012 10:38

Gilderoy
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Akta er för Gilderoy om hon har en pinne i handen med en dunkare fastsatt på.. JUST SAYIN.



Hehehe, man borde akta sig i ALLA quidditchsammanhang!


17 aug, 2012 10:48

EmahS
Elev

Avatar


Hade kilklackar på jobbet igår. Och nu har jag sjukt ont i mina vader. Hehe.
Får stå upp och jobba när jag kommer till andra jobbet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

17 aug, 2012 10:50

Borttagen

Avatar


Kn någon uppmuntra mig till att äta frukost?

17 aug, 2012 10:51

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kn någon uppmuntra mig till att äta frukost?
Ja... Vill du ha argument eller bara uppmaningar (lät jättenördig där jag vet...) ;D

17 aug, 2012 10:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Kn någon uppmuntra mig till att äta frukost?
Ja... Vill du ha argument eller bara uppmaningar (lät jättenördig där jag vet...) ;D

Okej jag gör ett nytt försök att se om ja gkan äta något där. Alltså jag mår seriöst illa av mat. Vill aldrig mer stoppa i mig någonting.

17 aug, 2012 11:01

1 2 3 ... 6763 6764 6765 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.