@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
åhskoagkppdnhajgkpoaigadjp det verkligen kryper under huden när någon säger yolo. Alltså driver ni?
17 aug, 2012 01:09 |
|
PerfectFreak
Elev |
17 aug, 2012 01:20 |
|
Borttagen
|
Nu signatur bild
17 aug, 2012 02:15 |
|
M4L13
Elev |
17 aug, 2012 02:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: IDAG FICK JAG VETA ATT JAG ÄR ÄNDA FLICKAN I TRÄSLÖJDEN IÅR OCH NÄSTA ÅR! Jag och tio pojkar... haha. Vad är det med alla flickor egentligen? Vad är det som är så roligt med att sy och sticka? Jag gillar ingen av dem men syslöjd ger mig inte liika mycket ångest Okej Och dessutom tycker jag att 'Tx' är en dålig kombination av två fina konsonanter, medans 'Tn' är... ja, bättre och finare xD 17 aug, 2012 05:45 |
|
Luna Chang
Elev |
En strepsil har just räddat min dag♥
Hej 17 aug, 2012 07:31 |
|
joel9324
Elev |
17 aug, 2012 08:03 |
|
Luna Chang
Elev |
^Hejj
Hej 17 aug, 2012 08:04 |
|
joel9324
Elev |
17 aug, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
nackspärr av röntgenmaskin.
17 aug, 2012 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen