@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
1500 inlägg, WOHO!
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av whirlwinds: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av whirlwinds: BÖRJAR GYMNASIET IMORGON oh god i want to die är så nervös herregud lovar kommer börja dagen med att missa tåget, sedan ta fel buss och jag kommer inte ens komma fram till skolan Ofta du börjar på en fredag? Fett onödigt! Varför inte vänta tills måndagen liksom? hahaha ja ellerhur Men ni kanske inte har så lång dag iof? näe, antar att det mest är upprop och lite sånt där, så ja... MEN ÄNDÅ varför börjar man på en fredag Haha ja det verkar ju liiite onödigt! Jag undrar verkligen hur de tänkte..
16 aug, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Jag är frustrerad.
Men jag vet inte varför... Dx 16 aug, 2012 23:19 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Conflate: Seriöst. Angels on the moon måste ju vara en av världens vackraste sånger. Sitter här och gråter till den. ♥ Indeed it is ![]() ![]()
16 aug, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Jag har bestämt mig för att snart sova. Så nu ska jag läsa ff's. Och sen sova. Yes.
16 aug, 2012 23:38 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 16 aug, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
jag har bestämt mig för att lägga mig och skriva lite tills jag somnar, höhö. #såhimlaballattjaghashtaggarpåmugglismedenmegahashtag
16 aug, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
En himla massa lampor är trasiga i vårt hur (och nej, ingen har bytt ut dem än, ehe) så jag skulle in i köket och hämta lite vatten. And it was dark. Så jag öppnade kylskåpet för att få lite ljus medan jag trevade efter lampan över diskbänken. Så otroligt smart, va? ;3
16 aug, 2012 23:44 |
|
accioron
Elev |
17 aug, 2012 00:29 |
|
Borttagen
|
Right behind you bro. Give that man an oscar already ! 17 aug, 2012 00:31 |
|
Miskel
Elev |
17 aug, 2012 00:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen