@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
16 aug, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag älskar avifors för att hon skapade den här tråden ♥ Du är epic bro Älskar din forumsignatur 16 aug, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag älskar avifors för att hon skapade den här tråden ♥ Du är epic bro Älskar din forumsignatur Oi! Jag tar bara på mig rollen som prefekt och lär folket där ute en viktig läxa! 16 aug, 2012 23:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste gå på toa snart you know.. även om det är "intresseklubben antecknar" så behöver du inte dela med dig om ALLT x) 16 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
avifors
Du lär ut oss att äta Broccoli, monsterträd Oblivate_ Klart jag måste, och nu kan jag säga att jag inte gått på toa än 0: 16 aug, 2012 23:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av whirlwinds: BÖRJAR GYMNASIET IMORGON oh god i want to die är så nervös herregud lovar kommer börja dagen med att missa tåget, sedan ta fel buss och jag kommer inte ens komma fram till skolan Ofta du börjar på en fredag? Fett onödigt! Varför inte vänta tills måndagen liksom?
16 aug, 2012 23:12 |
|
EmahS
Elev |
16 aug, 2012 23:13 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av whirlwinds: BÖRJAR GYMNASIET IMORGON oh god i want to die är så nervös herregud lovar kommer börja dagen med att missa tåget, sedan ta fel buss och jag kommer inte ens komma fram till skolan Ofta du börjar på en fredag? Fett onödigt! Varför inte vänta tills måndagen liksom? hahaha ja ellerhur
16 aug, 2012 23:13 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av whirlwinds: BÖRJAR GYMNASIET IMORGON oh god i want to die är så nervös herregud lovar kommer börja dagen med att missa tåget, sedan ta fel buss och jag kommer inte ens komma fram till skolan Ofta du börjar på en fredag? Fett onödigt! Varför inte vänta tills måndagen liksom? hahaha ja ellerhur Men ni kanske inte har så lång dag iof?
16 aug, 2012 23:15 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av whirlwinds: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av whirlwinds: BÖRJAR GYMNASIET IMORGON oh god i want to die är så nervös herregud lovar kommer börja dagen med att missa tåget, sedan ta fel buss och jag kommer inte ens komma fram till skolan Ofta du börjar på en fredag? Fett onödigt! Varför inte vänta tills måndagen liksom? hahaha ja ellerhur Men ni kanske inte har så lång dag iof? näe, antar att det mest är upprop och lite sånt där, så ja... MEN ÄNDÅ varför börjar man på en fredag
16 aug, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen