Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 mar, 2014 00:29 |
|
Matizze
Elev |
javascript:void(window.open('http://www.globalis.se/','_blank','toolbar=1,location=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resizable=1'
Lol, whut? XD ![]()
6 mar, 2014 13:35 |
|
Jacko
Elev |
6 mar, 2014 13:58 |
|
Chaemy
Elev |
6 mar, 2014 15:00 |
|
Borttagen
|
Multiplikationstabellerna
6 mar, 2014 21:00 |
|
Elma00
Elev |
6 mar, 2014 22:44 |
|
Borttagen
|
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:1EIOYOKDK5Cz9nrpe0rBet" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
Har ingen aning om varför jag kopierat det där... 6 mar, 2014 23:21 |
|
Elma00
Elev |
6 mar, 2014 23:35 |
|
Jacko
Elev |
6 mar, 2014 23:37 |
|
Borttagen
|
Då vi störtade fick vi oss varsin smäll och blev medvetslösa båda två. Att det sen började läcka in vatten gjorde det inte bättre. Det var kanske tur att någon där hade en mobil.
Del av en artikel i svenskan som vi skulle göra om hahha^^ 6 mar, 2014 23:37 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen