Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onedirectionlover98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, onedirectionlover98, hur vet du vilken grupp människor jag pratar om. Jag kanske menade att avifors var min favorit av personerna i hennes familj. Hade någon av personerna blivit irriterade hade de förmodligen sagt det till mig, och dessutom hade jag ju låst tråden själv om jag tyckte att det var något felaktigt som skrivits. Tycker inte att du behöver leta fel som inte finns. Du har ju faktiskt ingen aning om vilken grupp människor avifors är favoriten av. + Var i reglerna står det att man inte får favorisera en annan medlem? (vilket jag inte gjorde ) Jag gjorde en tråd o den blev avstängd av prefekter bara för den var för "favoriserande" sedan håller prefekterna själva på med sådant.. hahahaha.
3 jun, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av onedirectionlover98: Skrivet av Borttagen: Haha, onedirectionlover98, hur vet du vilken grupp människor jag pratar om. Jag kanske menade att avifors var min favorit av personerna i hennes familj. Hade någon av personerna blivit irriterade hade de förmodligen sagt det till mig, och dessutom hade jag ju låst tråden själv om jag tyckte att det var något felaktigt som skrivits. Tycker inte att du behöver leta fel som inte finns. Du har ju faktiskt ingen aning om vilken grupp människor avifors är favoriten av. + Var i reglerna står det att man inte får favorisera en annan medlem? (vilket jag inte gjorde ) Jag gjorde en tråd o den blev avstängd av prefekter bara för den var för "favoriserande" sedan håller prefekterna själva på med sådant.. hahahaha. Jag tror nog inte att det är samma sak. Skulle du kunna länka till tråden så kanske vi kan förstå problemet. Plus, som Grå Damen sa så favoriserade hon ju mig trotts allt inte framför någon annan 3 jun, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
avifors - Well spoken!
3 jun, 2012 15:43 |
|
onedirectionlover98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av onedirectionlover98: Skrivet av Borttagen: Haha, onedirectionlover98, hur vet du vilken grupp människor jag pratar om. Jag kanske menade att avifors var min favorit av personerna i hennes familj. Hade någon av personerna blivit irriterade hade de förmodligen sagt det till mig, och dessutom hade jag ju låst tråden själv om jag tyckte att det var något felaktigt som skrivits. Tycker inte att du behöver leta fel som inte finns. Du har ju faktiskt ingen aning om vilken grupp människor avifors är favoriten av. + Var i reglerna står det att man inte får favorisera en annan medlem? (vilket jag inte gjorde ) Jag gjorde en tråd o den blev avstängd av prefekter bara för den var för "favoriserande" sedan håller prefekterna själva på med sådant.. hahahaha. Jag tror nog inte att det är samma sak. Skulle du kunna länka till tråden så kanske vi kan förstå problemet. Plus, som Grå Damen sa så favoriserade hon ju mig trotts allt inte framför någon annan Det var en tråd om den fantastiske Childhoodlight (Jasmin) för att hon gör så grymma texter m.m.
3 jun, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
onedirectionlover98 - Då förstår jag. Saken är den att det är förbjudet att skapa en fanclub eller liknande för att hylla en enskild medlem. Här skrev jag ett internskämt till avifors där jag skojade lite. Det hade inget att göra med att jag hyllade henne och att få andra att lyfta henne till skyarna, utan bara ett enskilt inlägg i en vanlig tråd : )
3 jun, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av onedirectionlover98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av onedirectionlover98: Skrivet av Borttagen: Haha, onedirectionlover98, hur vet du vilken grupp människor jag pratar om. Jag kanske menade att avifors var min favorit av personerna i hennes familj. Hade någon av personerna blivit irriterade hade de förmodligen sagt det till mig, och dessutom hade jag ju låst tråden själv om jag tyckte att det var något felaktigt som skrivits. Tycker inte att du behöver leta fel som inte finns. Du har ju faktiskt ingen aning om vilken grupp människor avifors är favoriten av. + Var i reglerna står det att man inte får favorisera en annan medlem? (vilket jag inte gjorde ) Jag gjorde en tråd o den blev avstängd av prefekter bara för den var för "favoriserande" sedan håller prefekterna själva på med sådant.. hahahaha. Jag tror nog inte att det är samma sak. Skulle du kunna länka till tråden så kanske vi kan förstå problemet. Plus, som Grå Damen sa så favoriserade hon ju mig trotts allt inte framför någon annan Det var en tråd om den fantastiske Childhoodlight (Jasmin) för att hon gör så grymma texter m.m. Jag ska gå och hämta ut min pizza beställning just nu- för det första för att jag inte vill att den ska bli kall, men också för att jag är hungrig. Jag hade tänkt skriva en text och förklara varför din tråd blev låst, men tyvärr har jag inte tid. Plus, grå damen gav mig en komplimang och... Nej vet du vad? Nu måste jag gå - men jag är säker på att min partner här kan förklara lite bättre :] Addiooozzz 3 jun, 2012 15:50 |
|
onedirectionlover98
Elev |
Skrivet av Borttagen: onedirectionlover98 - Då förstår jag. Saken är den att det är förbjudet att skapa en fanclub eller liknande för att hylla en enskild medlem. Här skrev jag ett internskämt till avifors där jag skojade lite. Det hade inget att göra med att jag hyllade henne och att få andra att lyfta henne till skyarna, utan bara ett enskilt inlägg i en vanlig tråd : ) Det har du ju rätt i avifors Hoppas pizzan är god!!
3 jun, 2012 15:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 15:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska gå och hämta ut min pizza beställning just nu- för det första för att jag inte vill att den ska bli kall, men också för att jag är hungrig. Jag hade tänkt skriva en text och förklara varför din tråd blev låst, men tyvärr har jag inte tid. Plus, grå damen gav mig en komplimang och... Nej vet du vad? Nu måste jag gå - men jag är säker på att min partner här kan förklara lite bättre :] Addiooozzz I LOVE YOU WOMAN ♥ 3 jun, 2012 15:51 |
|
childhoodlight
Elev |
3 jun, 2012 16:49 |
|
LoonyMe
Elev |
3 jun, 2012 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen