Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1234567
5 mar, 2014 15:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Vill rolla om: Fantasy
Vill rolla med så här många: Många om de kan vara aktiva. Vilken sorts rollspel jag är intresserad av: En magisk värld. Jag tänkte mig att jag är inte med så mycket själv utan jag ger olika uppdrag där rollspelarna har till exempel en vecka på sig att klara uppdragen eller något och sen kan jag ge olika alternativ under rollspelets gång. Jag söker: Minst 2 rollspelare. Jag är mest aktiv: På vardagar kort på morgonen vid 6-7 sen från 13/14-22, på helger nästan hela dagen. Jag är inne(dagar i veckan) : Alla Jag föredrar att skriva(inlägg) : Egentligen ska jag ju inte vara med så mycket men hyfsat. Minst 10 meningar. Jag föredrar att få(svarsinlägg) : Samma. Fyller ni inte kraven och inte är aktiva så vill jag inte att ni går med. Kontakta mig via: Spelar ingen roll! Finner ni stavfel nu så är jag inte så noggrann nu då jag är på mobilen men sen kommer jag vara mer nogrann!
5 mar, 2014 15:11 |
|
Elma00
Elev |
5 mar, 2014 21:23 |
|
Jacko
Elev |
5 mar, 2014 21:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
5 mar, 2014 22:54 |
|
inovember
Elev |
http://a.dilcdn.com/bl/wp-content/uploads/sites/2/2013/03/Screen-Shot-2013-03-07-at-9.18.51-AM.png
haha ♥
5 mar, 2014 23:30 |
|
Elma00
Elev |
5 mar, 2014 23:59 |
|
Pixie
Elev |
6 mar, 2014 00:02 |
|
Jacko
Elev |
6 mar, 2014 00:03 |
|
Borttagen
|
"Du dör skrikande, fast ganska tyst"
6 mar, 2014 00:19 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen