One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
TWITCAMEN♥♥♥
och min kompis på livechatten ba Can you say Hello swedish girls? Och zayn börja prata om nånting swedish girls OMFG 30 aug, 2012 15:32 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! jag kunde se det Kärlek till alla! 30 aug, 2012 15:33 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 30 aug, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 Det finns på YouTube! Hell Yeah! Mitt liv är nästan räddat C: 30 aug, 2012 15:38 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 Det finns på YouTube! Hell Yeah! Mitt liv är nästan räddat C: Länk eller är det bara att se vad man hittar? 30 aug, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 Det finns på YouTube! Hell Yeah! Mitt liv är nästan räddat C: Länk eller är det bara att se vad man hittar? http://www.youtube.com/watch?v=nTiASi_h-s4 Part 1 ^^ H*n har lagt upp del 2 också ^^ HOLY FREAKIN' FUCK!! LIAM PRATADE FINSKA!!! My life is complete... ♥ 30 aug, 2012 15:50 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 Det finns på YouTube! Hell Yeah! Mitt liv är nästan räddat C: Länk eller är det bara att se vad man hittar? http://www.youtube.com/watch?v=nTiASi_h-s4 Part 1 ^^ H*n har lagt upp del 2 också ^^ HOLY FREAKIN' FUCK!! LIAM PRATADE FINSKA!!! My life is complete... ♥ Tack! 30 aug, 2012 16:02 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: När pratar han finska? Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 Det finns på YouTube! Hell Yeah! Mitt liv är nästan räddat C: Länk eller är det bara att se vad man hittar? http://www.youtube.com/watch?v=nTiASi_h-s4 Part 1 ^^ H*n har lagt upp del 2 också ^^ HOLY FREAKIN' FUCK!! LIAM PRATADE FINSKA!!! My life is complete... ♥ Jag kollade precis (missade också), men jag hörde det inte
30 aug, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: När pratar han finska? Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: MISSADE JAG SERIÖST DET DÄR!? FML!! Ja eller hur! Jag med </3 Det finns på YouTube! Hell Yeah! Mitt liv är nästan räddat C: Länk eller är det bara att se vad man hittar? http://www.youtube.com/watch?v=nTiASi_h-s4 Part 1 ^^ H*n har lagt upp del 2 också ^^ HOLY FREAKIN' FUCK!! LIAM PRATADE FINSKA!!! My life is complete... ♥ Jag kollade precis (missade också), men jag hörde det inte Vid 8:34 ungefär ^-^ 30 aug, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
30 aug, 2012 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen