Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
OBS!! Detta är viktig information till alla!
Till varje kvällsföreställning ska det säljas följande: Kaffe Saft Hårda kakor Mjuka kakor Varje dag finns det en fikaansvarig (den peson som står skriven på fika i Charlies schema). Den personen ska kolla dagen innan att det finns kaffe, blandsaft, muggar, tallrikar och servetter. Finns det inte? Fixa! Till varje föreställning kommer det finnas två personer som är fikafixare. Det är de som ska se till så att det finns en storts hårda kakor, och en storts mjuka kakor. Observera att detta inte är enbart den fikaansvariges ansvar! Eftersom man är två stycken kan det ju vara lämpligt att sinsemellan dela upp det så att den ena fixar mjuka kakor och den andre fixar hårda. Onsdag 5/3 Fikaansvarig: Mirjam Fikafixare: Mirjam och Moa Torsdag 6/3 Fikaansvarig: Maja Fikafixare: Maja och Ida Söndag 9/3 Fikaansvarig: Isabella Fikafixare: Isabella och Paulina Onsdag 12/3 Fikaansvarig: Mirjam Fikafixare: Roberto och Mirjam Torsdag 13/3 Fikaansvarig: Maja Fikafixare: Charlotte och Maja Har ni något ni vill ändra eller anmärka på, kontakta mig snarast! ![]()
4 mar, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2014 01:50 |
|
Ithrenniel
Elev |
5 mar, 2014 01:52 |
|
Frivolt
Elev |
Ådalen
5 mar, 2014 10:13 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Alice
"Vem där?", svara jag tyst. "Jag... Heter Saga", blev svaret. Saga. Jag hade inte hört namnet förut. Eller kanske. Kanske var det hon som bodde i den gamla stugan. Det var i alla fall oviktigt vem hon var nu. Det enda viktiga var att hon var. Att jag inte var ensam. Jag ställde mig upp igen utan att fråga något vidare. Jag började kunna urskilja konturen av en människa nu. Konturerna av Saga. "Om man kan urskilja konturerna måste det komma ljus någonstans ifrån...", mumlade jag tyst för mig själv. Att prata med mig själv hade blivit en ovana på grund av alla långa stunder jag tillbringat i ensamhet. När jag gått runt rummet tre gånger utan att hitta något, slår det mig att jag kanske skulle titta upp. Jag gör det, men ser ingenting. Försiktigt sträcker jag upp armen, men jag kan bara lyfta den några centimeter innan den slår i taket. En klaustrofobisk känsla fyller mig. Hade taket varit så nära hela tiden? Bara några få centimeter ovanför mitt huvud? Jag sätter mig ner på golvet och försöker lugna ner andningen. Drar djupa ljudliga andetag. Jag brukade väl aldrig vara rädd för trånga utrymmen? "Hoppas inte du har klaustrofobi". Hmm... Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 5 mar, 2014 12:21 |
|
Majaluna
Elev |
5 mar, 2014 12:44 |
|
Jacko
Elev |
5 mar, 2014 13:46 |
|
Othelia
Elev |
Idag är en sådan dag man inte orkar mera. Man vill bara stänga in sig på rummet och gråta tills alla ens tårar tar slut.
5 mar, 2014 13:57 |
|
Borttagen
|
(Något jag vill beställa snart)
http://cdon.se/film/hobbit%3a_en_ov%c3%a4ntad_resa_-_extended_edition_(5_disc)-24693349 5 mar, 2014 14:05 |
|
Verro_Luna
Elev |
5 mar, 2014 14:32 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen