Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
huffpuff
Excuse me here! Vem säger att överviktiga inte är vackra? Det vackra, det fina och det härliga med en människa sitter inte i vikten :'> OT - langar en lagomt seriös bild på le me. (ahhaahah kolla bitchblicken liksom) ![]()
3 jun, 2012 00:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 00:03
|
|
Borttagen
|
expelliarmus - Du är så fin så jag vill typ slå dig! ♥ Okej kanske inte slå men åååh dina ögon O.O Du din vackra sötsak!
3 jun, 2012 00:02 |
|
expelliarmus
Elev |
3 jun, 2012 00:02 |
|
Cyachi
Elev |
3 jun, 2012 00:44 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså Cyachi, du har så sjukt fint ansikte att jag blir helt adasfaäfagknaö!! ♥33 (tack by the way!!)
3 jun, 2012 00:46 |
|
Cyachi
Elev |
expelliarmus
asjbövnadö men va, shit tack♥♥♥ 3 jun, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 00:56 |
|
expelliarmus
Elev |
3 jun, 2012 01:01 |
|
Borttagen
|
DETSAMMA FINIS ♥♥♥
3 jun, 2012 01:02 |
|
Borttagen
|
expelliarmus
HUR KAN DU VARA SÅ FIN?! >: Haha, detta är en av mina favorittrådar för jag får se bilder av gulliga mugglisar och typ dräggla över hur vackra de är. :333 3 jun, 2012 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen