One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Happy Birthday, Liam! ♥♥♥
(det känns lite mysko att det bara är jag som sagt det... det kanske inte alls är hans födelsedag? isf känner jag mig riktigt korkad...) 29 aug, 2012 16:11 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Shaunee: Happy Birthday, Liam! ♥♥♥ (det känns lite mysko att det bara är jag som sagt det... det kanske inte alls är hans födelsedag? isf känner jag mig riktigt korkad...) jo, det är hans födelsedag. haha. vissa kanske har glömt... jag har sagt grattis och så på twitter. 29 aug, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
HAPPY BIRTDAY LEE♥
jag har ägnat hela förmiddan åt att twittra haha 29 aug, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
HAPPY BIRTHDAY LEEYUM!!! ♥
Twittrade om det redan sju på morgonen, haha Längtar efter det nya albumet! Jag tror inte de ville stanna Up All Night egentligen: Take Me Home Haha... Jag har så dålig humor XD 29 aug, 2012 17:18 |
|
M4L13
Elev |
29 aug, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAPPY BIRTHDAY LEEYUM!!! ♥ Twittrade om det redan sju på morgonen, haha Längtar efter det nya albumet! Jag tror inte de ville stanna Up All Night egentligen: Take Me Home Haha... Jag har så dålig humor XD Jag tweetade om det 00:17 till jag kom på att klockan bara var 23.17 i UK och därmed inte den 29 xd failade jag. HAHA NEJ DU TRÄFFAR MIN HUMOR PRECIS 29 aug, 2012 17:27 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Fuk this day!
Jag försökte bara få One Direction att vinna "Most Share Worthy Video" och nu kan jag inte twittra Liam grattis på födelsedagen. fy fan för twitter. Jag tycker det är sjukt att jag har varit avstängd i snart 24 timmar för att ha twittrat samma sak 22 gånger. Jag har sätt många spamma och de är långt över 20, dessutom handlade det om att the boys skulle vinna ett pris, jag spammade inte för att jag tyckte det var kul.
29 aug, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Josefin_Weasley: I feel your pain.
Jag twittrade grattis före jag spammade men alltså ändå fuuu 29 aug, 2012 20:16 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oooh, så smart är inte jag XDJosefin_Weasley: I feel your pain. Jag twittrade grattis före jag spammade men alltså ändå fuuu Skulle förstås tänkt på det! Men seriöst, det känns inte som om man inte är äkta Directioner när man inte önskar Liam Happy Birthday.
29 aug, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Josefin_Weasley: haha det är klart du är en äkta directioner♥
skapa ett nytt konto för att få kämpa för dina rättigheter att säga HAPPY B-DAY till Liam >:' 29 aug, 2012 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen