Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 670 671 672 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


Happy Birthday, Liam! ♥♥♥

(det känns lite mysko att det bara är jag som sagt det... det kanske inte alls är hans födelsedag? isf känner jag mig riktigt korkad...)

29 aug, 2012 16:11

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Happy Birthday, Liam! ♥♥♥

(det känns lite mysko att det bara är jag som sagt det... det kanske inte alls är hans födelsedag? isf känner jag mig riktigt korkad...)


jo, det är hans födelsedag. haha. vissa kanske har glömt... jag har sagt grattis och så på twitter.

29 aug, 2012 16:28

Borttagen

Avatar


HAPPY BIRTDAY LEE♥
jag har ägnat hela förmiddan åt att twittra haha

29 aug, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


HAPPY BIRTHDAY LEEYUM!!! ♥
Twittrade om det redan sju på morgonen, haha

Längtar efter det nya albumet!

Jag tror inte de ville stanna Up All Night egentligen: Take Me Home
Haha... Jag har så dålig humor XD

29 aug, 2012 17:18

M4L13
Elev

Avatar


HAPPY FAKKING BIRTDAY LEEYUM 8'D ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

29 aug, 2012 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HAPPY BIRTHDAY LEEYUM!!! ♥
Twittrade om det redan sju på morgonen, haha

Längtar efter det nya albumet!

Jag tror inte de ville stanna Up All Night egentligen: Take Me Home
Haha... Jag har så dålig humor XD

Jag tweetade om det 00:17 till jag kom på att klockan bara var 23.17 i UK och därmed inte den 29 xd failade jag.


HAHA NEJ DU TRÄFFAR MIN HUMOR PRECIS

29 aug, 2012 17:27

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Fuk this day!

Jag försökte bara få One Direction att vinna "Most Share Worthy Video" och nu kan jag inte twittra Liam grattis på födelsedagen.
fy fan för twitter. Jag tycker det är sjukt att jag har varit avstängd i snart 24 timmar för att ha twittrat samma sak 22 gånger. Jag har sätt många spamma och de är långt över 20, dessutom handlade det om att the boys skulle vinna ett pris, jag spammade inte för att jag tyckte det var kul.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

29 aug, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


Josefin_Weasley: I feel your pain.
Jag twittrade grattis före jag spammade men alltså ändå fuuu

29 aug, 2012 20:16

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Josefin_Weasley: I feel your pain.
Jag twittrade grattis före jag spammade men alltså ändå fuuu
Oooh, så smart är inte jag XD
Skulle förstås tänkt på det!

Men seriöst, det känns inte som om man inte är äkta Directioner när man inte önskar Liam Happy Birthday.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

29 aug, 2012 20:19

Borttagen

Avatar


Josefin_Weasley: haha det är klart du är en äkta directioner♥
skapa ett nytt konto för att få kämpa för dina rättigheter att säga HAPPY B-DAY till Liam >:'

29 aug, 2012 20:23

1 2 3 ... 670 671 672 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.