One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag och min vän läste att det är 13 November skuvan ska komma ut. Fast det KAN ju fortfarande var falskt xP
27 aug, 2012 16:16 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså jag blir lite förvirrad av deras nya musik video... det ser ut som att dom är på barnkalas utifrån dom här bilderna, med den där lilla poolen och en studsmatta liksom vad i helsike? jag trodde dom skulle festa istället eller nåt annat som gjorde det mer "vuxet". ![]() UPPBLÅSBAR BANAN BANAN SOM ÄR UPPBLÅSBAR GE MIG BANAN SOM MAN KAN BLÅSA UPP ♏︎ 27 aug, 2012 18:23 |
|
mums
Elev |
Skrivet av scarhead i love them!!!!!! Love Harry!♥ å Louis, Liam,Zayn å Niall! :tycker dom här fina pöjkarna förtjänar en fin tråd. har fangirlat dom HELA dagen och fnissade åt alla diary-avsnitten från the x-factor igår och jag är kär i niall. och louis. fast min vän har honom men vi fangirlar honom tillsammans. dåså, vad tycker ni om dessa pojkar då, mugglisar? vilka låtar/vilken låt är er favorit? Favolåt e nog alla men typ Another World, I should have kiss you. Men även typ alla andra! kan nt välja! ![]()
27 aug, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
That weird moment when you realize att One Direction's Twitter-followers är fler än hela Finland's befolkning...
27 aug, 2012 19:26 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså jag blir lite förvirrad av deras nya musik video... det ser ut som att dom är på barnkalas utifrån dom här bilderna, med den där lilla poolen och en studsmatta liksom vad i helsike? jag trodde dom skulle festa istället eller nåt annat som gjorde det mer "vuxet". ![]() tycker dom ser sexiga ut. fast jag är skeptiskt till bananen..
27 aug, 2012 20:09 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av IamAK: Jag är också förvirrad!alltså jag blir lite förvirrad av deras nya musik video... det ser ut som att dom är på barnkalas utifrån dom här bilderna, med den där lilla poolen och en studsmatta liksom vad i helsike? jag trodde dom skulle festa istället eller nåt annat som gjorde det mer "vuxet". ![]() Fast jag tycker det ser trevligt ut och väldigt mycket typiskt dem ;P
27 aug, 2012 20:10 |
|
Allizonzki
Elev |
27 aug, 2012 20:57 |
|
IamAK
Elev |
29 aug, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, jag ser sjukt fram emot det nya albumet :'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 aug, 2012 15:33 |
|
Ronald Weasley
Elev |
TAKE ME HOME!
29 aug, 2012 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



:






Mugglarportalen