Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 26 nov, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
nilla10 jag blir glad över att du vill ha mer kapitel, men snälla skriv inte meeeeeeeeeeeeeeeeer hela tiden.. känns smått irriterande (inte för att du är irriterande) att få sådana kommentarer.
Tack allihopa. Men har ni ingen kritik åt det lite mer negativa hållet att ge mig? 26 nov, 2011 19:33 |
|
Victoire Weasly
Elev |
26 nov, 2011 19:36 |
|
nilla10
Elev |
nepp
du skriver så bra att man känner glädje när karaktärerna gör det, gråter när karaktärerna är lessna med mera. helt enkelt: den är jättejättejättejättejättejättejättejättejättejättebra! hej hej! :) 26 nov, 2011 19:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag gillar att du satte ihop George o Katie de är bättre än George och Angelina och jag hoppas du fortsätter o gör dem till ett par
![]()
26 nov, 2011 19:42 |
|
Borttagen
|
Ja jag vet att det blev en ganska plötslig vändning, men ja, jag visste inte hur jag skulle få in allt i det kapitlet, för jag hade bestämt mig att det skulle vara det sista kapitlet för George, och sedan ett sista för Percy innan en epilog. Sedan ska jag nog börja på en ny FF som jag har en idé till, fast dock måste jag bygga upp en mer detaljerad och händelserik värld typ
26 nov, 2011 19:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 nov, 2011 20:04 |
|
Ginny.T
Elev |
såå himla bra!!
![]() "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 26 nov, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så fint. Så bra. ♥ EDIT: Emma, varför skulle vi ge kritik till en sådan perfekt text? ;o 26 nov, 2011 23:37 |
|
Borttagen
|
Som alltid, så var det här supermegafoxy bra! ♥
28 nov, 2011 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen