Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du är inte prefekt så säg inte till mig vad jag ska göra och inte. Även om jag inte är prefekt får jag meddela om du bryter mot reglerna.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
16 maj, 2012 20:42 |
|
Ginny488
Elev |
Fred eller George
16 maj, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
16 maj, 2012 21:36 |
|
95mas
Elev |
16 maj, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Harry.
16 maj, 2012 21:42 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Fred eller George, helst Fred. De skulle få mig att skratta :-) Men man skulle kunna bli lite små irreterad ibland kanske. Annars vet jag inte riktigt.
16 maj, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Det finns bara Luna Lovegood. Jag skulle inte ens titta åt ett annat håll om tio stycken vilier kom springande mot mig!
16 maj, 2012 21:49 |
|
MystiqueRed
Elev |
Om du frågat när jag var 14 och jag nyss läst Goblet of Fire och sett filmen, hade jag svarat Cedric... nu har twilight förstört hans sex appeal, så jag kan absolut inte välja honom...
Jag skulle säga Sirius Black, även om han är gammal och död om man jämför med mig som nästan är 20 år x) Annars skulle det nog vara Draco, eller Neville.. båda är värdiga my liking Nej, jag glömde Fred och George! De är så söta att jag nästan har lust att bli mormon för deras skull 21 maj, 2012 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen