Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Charmigt indeed fanny
20 aug, 2011 11:22 |
|
Parseltongue
Elev |
20 aug, 2011 11:25 |
|
whirlwinds
Elev |
har sovit typ tolv timmar, känner mig utvilad för första gången den här veckan ♥ och om 6 timmar kommer min vän hit och sen blir det bio (och jag ska sitta och dregla över tom felton)!!! : D
20 aug, 2011 11:25 |
|
Elley
Elev |
Nu tycker jag att alla ungar upp till 12 år som skriver fanfictions ska skriva i min tråd >.<
http://nouw.com/ellenfelixson/
20 aug, 2011 11:26 |
|
Borttagen
|
20 aug, 2011 11:27 |
|
Elley
Elev |
20 aug, 2011 11:27 |
|
Borttagen
|
"Tittar man i fannys jacka hittar man godispapper!" *ser ond ut med godispapper i handen*
"Pappa... Det där är emils jacka." Jag gillar att han har koll, the old man 20 aug, 2011 11:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: har sovit typ tolv timmar, känner mig utvilad för första gången den här veckan ♥ och om 6 timmar kommer min vän hit och sen blir det bio (och jag ska sitta och dregla över tom felton)!!! : D How the.. fuck kan man känna sig utvilad när man har sovit så länge, jag blir bara seg, haha :c aja, du får säga sen om bion var sevärd 20 aug, 2011 11:28 |
|
whirlwinds
Elev |
^ haha så brukar det vara för mig också, men när jag har sovit typ tre- fyra timmar varje natt den senaste veckan känns det rätt skönt!
i can do that c: enda anledningen att jag väljer att se den (och dessutom mutar min vän med att bjuda henne på bion för att ha något sällskap) är pga. honom haha....... seriöst
20 aug, 2011 11:38 |
|
Parseltongue
Elev |
Alltså, hjälp. Mina föräldrar vill att jag skriver en önskelista (haha
Inte helt lätt detta
20 aug, 2011 11:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen