the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Riktigt få demoner är snälla må jag säga och de onda demoner vill få de goda att vara som en demon ska vara enligt dom ond " sa Eleonora och tänkte på sin boss.
13 nov, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
"det är därför folk är rädda för oss" sa Yukiko
13 nov, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
" Ja " sa Eleonora ohh suckade hennes mamma sålde henne till hennes boss ihop om att bossen skulle kunna göra henne ond. Bossen har fått henne och mörda tortera och annat ont.
13 nov, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
"Själv så tillhör jag Demonsläktet fast jag har inte hemma i demonriket" sa Yukiko med en suck
13 nov, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
" Du ska vara lycklig för det livet i demonriket är inte lätt "
Sa Eleonora
13 nov, 2015 18:35
|
|
Borttagen
|
"jag blir inte accepterad av någon...förutom andra Kitsune's"sa Yukiko lite lågt
13 nov, 2015 18:36
|
|
Borttagen
|
" Jag accepterar dig Sai verkar acceptera dig um " sa Eleonora då hon inte kom på fler.
13 nov, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
"inte många...Jag tror jag går ut en stund" mumlade Yukiko
13 nov, 2015 18:43
|
|
Borttagen
|
" Åh okej går nog själv till mitt rum " sa Eleonora och började gå mot sitt rum hon ville vara ensam och vila en stund kände hon.
13 nov, 2015 18:45
|
|
Borttagen
|
Cisco som hade lyckats smita iväg från gruppen såg sig lite nervöst omkring.
13 nov, 2015 18:46
|
Du får inte svara på den här tråden.