Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 66 67 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"åh okej jag frågar någon annan då" sa Flair lågt & började att gå. Tvillingarna fortsatte att följa med Flair.

17 sep, 2015 19:54

Borttagen

Avatar


" Jag hjälper dig " sa Caleb som inte ville göra Flair besviken på honom.

17 sep, 2015 20:09

Borttagen

Avatar


"ska du ? åh tack så mycket" sa Flair & kramade om Caleb.

17 sep, 2015 20:12

Borttagen

Avatar


Caleb kände hur fjärilar flög omkring i magen av kramen
" Jag ska hjälpa dig om det är det sista jag gör " sa Caleb och kramade om henne.

17 sep, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Tvillingarna såg på varandra sedan på Caleb & Flair.
"Ni två är ett väldigt gulligt par" sa Uno & log änumer.
Flair rodnade lite grann.

17 sep, 2015 20:45

Borttagen

Avatar


Caleb blev även han röd om kinderna han såg på tvillingarna
" Ja ni " sa Caleb i mina dagdrömmar är vi det tänkte han.

17 sep, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


"ni har tid att visa era känslor sennare vår syster är i fara" sa Uno en aning stressad.

17 sep, 2015 20:47

Borttagen

Avatar


" Um ja nu skulle vara bra om vi visste vart hon fanns " sa Caleb som ville ha något att gå på först.

17 sep, 2015 20:48

Borttagen

Avatar


"Skurken har en hemlig bas på planeten mars...så vi skulle behöva fixa skjuts dit på något sätt. " sa Flair medans hon tänkte

17 sep, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


" Mars inte visste jag att man kunde bo där " sa Caleb överskattat.

17 sep, 2015 21:25

1 2 3 ... 66 67 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.