Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"åh okej jag frågar någon annan då" sa Flair lågt & började att gå. Tvillingarna fortsatte att följa med Flair.
17 sep, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
" Jag hjälper dig " sa Caleb som inte ville göra Flair besviken på honom.
17 sep, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
"ska du ? åh tack så mycket" sa Flair & kramade om Caleb.
17 sep, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
Caleb kände hur fjärilar flög omkring i magen av kramen
" Jag ska hjälpa dig om det är det sista jag gör " sa Caleb och kramade om henne.
17 sep, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
Tvillingarna såg på varandra sedan på Caleb & Flair.
"Ni två är ett väldigt gulligt par" sa Uno & log änumer.
Flair rodnade lite grann.
17 sep, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
Caleb blev även han röd om kinderna han såg på tvillingarna
" Ja ni " sa Caleb i mina dagdrömmar är vi det tänkte han.
17 sep, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
"ni har tid att visa era känslor sennare vår syster är i fara" sa Uno en aning stressad.
17 sep, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
" Um ja nu skulle vara bra om vi visste vart hon fanns " sa Caleb som ville ha något att gå på först.
17 sep, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
"Skurken har en hemlig bas på planeten mars...så vi skulle behöva fixa skjuts dit på något sätt. " sa Flair medans hon tänkte
17 sep, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
" Mars inte visste jag att man kunde bo där " sa Caleb överskattat.
17 sep, 2015 21:25
|
Du får inte svara på den här tråden.