Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 66 67 68 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Vill någon mer leka?" Säger rösten hotfullt. Man hör ett klickande. Paang!

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


(Ehm... Vad ska man skriva?)

21 aug, 2015 18:20

Kaylin
Elev

Avatar


(Att du blir träffad?)

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag kommer upp på fötter och ålar mig in under en gran medan dödsätaren är fokuserad på de andra.
Jag sträcker ut en hand mot den liggande Kayla och drar in henne också.

21 aug, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Will
Jag är skjuten! Hinner jag tänka innan någon trycker en kniv mot min hals.

21 aug, 2015 18:21

Kaylin
Elev

Avatar


(Ehm... Jag trodde att det var mördaren... Är inte polisen Dödsätare?)

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:22

Borttagen

Avatar


(Alltså, vet inte om jag gillar att det är så mycket action. Vet lixom inte vad jag sa skriva?)

21 aug, 2015 18:22

Kaylin
Elev

Avatar


(
Skrivet av Borttagen:
(Alltså, vet inte om jag gillar att det är så mycket action. Vet lixom inte vad jag sa skriva?)

Men ska dödsätarna vara polis, eller mördare? Är mördaren, eller polisen där?!

Go Fuck yourself you damn cereal

21 aug, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
(
Skrivet av Borttagen:
(Alltså, vet inte om jag gillar att det är så mycket action. Vet lixom inte vad jag sa skriva?)

Men ska dödsätarna vara polis, eller mördare? Är mördaren, eller polisen där?!


(Tror inte polisen skjuter små tältande tonåringar.)

21 aug, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


Joey

Jag springer iväg och gömmer mig bakom en gran.

21 aug, 2015 18:27

1 2 3 ... 66 67 68 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.