ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Vill någon mer leka?" Säger rösten hotfullt. Man hör ett klickande. Paang! Go Fuck yourself you damn cereal 21 aug, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
(Ehm... Vad ska man skriva?)
21 aug, 2015 18:20 |
|
Kaylin
Elev |
(Att du blir träffad?)
Go Fuck yourself you damn cereal 21 aug, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag kommer upp på fötter och ålar mig in under en gran medan dödsätaren är fokuserad på de andra. Jag sträcker ut en hand mot den liggande Kayla och drar in henne också. 21 aug, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Will
Jag är skjuten! Hinner jag tänka innan någon trycker en kniv mot min hals. 21 aug, 2015 18:21 |
|
Kaylin
Elev |
(Ehm... Jag trodde att det var mördaren... Är inte polisen Dödsätare?)
Go Fuck yourself you damn cereal 21 aug, 2015 18:22 |
|
Borttagen
|
(Alltså, vet inte om jag gillar att det är så mycket action. Vet lixom inte vad jag sa skriva?)
21 aug, 2015 18:22 |
|
Kaylin
Elev |
(
Skrivet av Borttagen: (Alltså, vet inte om jag gillar att det är så mycket action. Vet lixom inte vad jag sa skriva?) Men ska dödsätarna vara polis, eller mördare? Är mördaren, eller polisen där?! Go Fuck yourself you damn cereal 21 aug, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: ( Skrivet av Borttagen: (Alltså, vet inte om jag gillar att det är så mycket action. Vet lixom inte vad jag sa skriva?) Men ska dödsätarna vara polis, eller mördare? Är mördaren, eller polisen där?! (Tror inte polisen skjuter små tältande tonåringar.) 21 aug, 2015 18:25 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag springer iväg och gömmer mig bakom en gran. 21 aug, 2015 18:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen