Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
Jag skrek till och vaknade.
29 mar, 2014 23:12
|
|
Borttagen
|
Jag tittade bort mot Julia. Jag ville trösta henne, krama henne, men jag var för svag.
29 mar, 2014 23:14
|
|
Borttagen
|
Jävla mardrömmar tänkte jag.
29 mar, 2014 23:14
|
|
Borttagen
|
Jag låg och funderade. Vad var det som gjorde att jag inte kunde röra mig?
30 mar, 2014 11:27
|
|
Borttagen
|
- Katie kan du lova mig en grej? Frågade jag.
30 mar, 2014 11:28
|
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 11:28
|
|
Borttagen
|
- Lova att ta hand om Sam och Ali, sa jag.
30 mar, 2014 11:30
|
|
Borttagen
|
Jag nickade igen. Men vänta lite, vad menade hon med det?
"Varför..." sa jag hest.
30 mar, 2014 11:32
|
|
Borttagen
|
- Jag kommer ge mig av, sa jag.
30 mar, 2014 11:34
|
|
Borttagen
|
"NEEJ!" skrek jag. Det tog på krafterna, men Julia fick inte åka!
30 mar, 2014 12:10
|
Du får inte svara på den här tråden.