ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Framme i sjukhusflygeln lägger jag ner Pling på närmsta säng.
"HJÄLP, PLING FÖRLORAR MYCKET BLOD! HJÄLP!" 4 nov, 2013 22:15 |
|
TheDoctor
Elev |
*John ser lite lätt förvirrad ut och ser frågande på pling*
((Ni får gärna förklara)) I am The Doctor. Last of the Timelords. 4 nov, 2013 22:16 |
|
Dark_princess
Elev |
"Jag springer efter ((Vad hon heter hon som är i sjukhuset)) "((Hennes namn))!!!!!"
4 nov, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
En häxa kommer springande och drar snabbt för några förhängen.
"Ni, ut!" "Jag har brutit handleden." 4 nov, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att de idioterna kunde släppa mig. Violetta dyker upp i mina tankar.
Jag visste det, slyna. Du är oduglig, och du trodde jag gick på att du bytte sida. CRUCIO!! väser hon i drömmen. Jag visste inte att man kunde kasta en crucikatusförbannelse genom en dröm, men det kan man visst, för jag får väldigt ont. (Nu säger vi att lilla Violetta-Voldemärta har fått superpowers från sin marängtårta och bara typ...poff. Nejmen seriöst, hon kan köra hur mycket cruico hon vill, hur som helst -O.O-) 4 nov, 2013 22:19 |
|
TheDoctor
Elev |
*skuffas ut av er andra när ni tränger er iväg*
jag står lite vilsen, fortfarande med pergamentet i handen "Ermmm..." I am The Doctor. Last of the Timelords. 4 nov, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
En av häxorna tar fram någon äcklig dryck och sen för jag stanna där resten av kvällen. Mina blickar vänds hela tiden mot förhängena runt Plings säng.
hade hon gjort det för oss? Varför skulle det rädda oss om hon skar av sig tungan? 4 nov, 2013 22:22 |
|
TheDoctor
Elev |
*Går fram till Pling*
*Tar fram en liten chokladaskoch ger den till Pling* "Hoppas att du mår bättre snart." ((Hon var väl inte medvetslös, om hon var det så lämnade jag asken vid henne)) I am The Doctor. Last of the Timelords. 4 nov, 2013 22:25
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 4 kl. 22:26
|
|
Dark_princess
Elev |
jag står som i chok och kollar på alla runt omkring mig. Jag går fram till Jhon. "vad är det för pergament" undrar jag
4 nov, 2013 22:25 |
|
Testralis
Elev |
Jag knuffas ut ur sjukhusflygeln. Väl ute står jag där handfallen och vet inte vad jag ska göra. Jag tittar på John.
"Hej" säger jag förvirrat. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
4 nov, 2013 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen