Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
- Inte vet jag, vad vill du göra då ? Frågade jag.
10 nov, 2013 13:35
|
|
Borttagen
|
"Vet inte" säger jag. "Gå ut på stan och göra något?"
10 nov, 2013 13:36
|
|
Borttagen
|
- Okej. Säger jag och skuttar upp.
10 nov, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
Jag ler och går ner.
"Vi går ut ett tag" säger jag till pappa och Anna.
10 nov, 2013 13:38
|
|
Borttagen
|
- Okej, hej då. Säger mamma och ler. Jag drar på mig skorna och jackan och kommer på att jag är osminkad, men struntar i det.
10 nov, 2013 13:40
|
|
Borttagen
|
Jag tar på mig ytterkläder och tar på skorna. Jag öppnar dörren åt Cassandra.
10 nov, 2013 13:42
|
|
Borttagen
|
Jag stiger ut och vi börjar gå mot stan.
10 nov, 2013 13:45
|
|
Borttagen
|
Det är inte lika kallt nu, särskilt inte när man kommer till stan där det är varmt av avgaserna.
10 nov, 2013 13:48
|
|
Borttagen
|
- Och vad ska vi göra här ? Frågar jag och drar upp huvan.
10 nov, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
"Gå på bio?" föreslår jag.
10 nov, 2013 17:32
|
Du får inte svara på den här tråden.