Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
Jag hörde något utanför fönstret. Något annorlunda... Mina muskler spändes automatiskt.
3 okt, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
Jag spetsade också mina öron.
3 okt, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
Jag sprang fram till fönstret.
Sedan utstötte jag ett tjut och in kom det den fulaste och äckligaste vampyren jag någonsin har sett.
3 okt, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
Jag for upp ur sängen och ställde mig i försvarsställning framför Wii för att skydda henne.
3 okt, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag knuffade undan Diego.
"Vad gör du här?"
3 okt, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:42
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:44
|
Du får inte svara på den här tråden.