Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 66 67 68 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrattade lite.

3 okt, 2013 20:23

Borttagen

Avatar


Jag hörde något utanför fönstret. Något annorlunda... Mina muskler spändes automatiskt.

3 okt, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


Jag spetsade också mina öron.

3 okt, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


Det var någon där.

3 okt, 2013 20:29

Borttagen

Avatar


Jag sprang fram till fönstret.
Sedan utstötte jag ett tjut och in kom det den fulaste och äckligaste vampyren jag någonsin har sett.

3 okt, 2013 20:34

Borttagen

Avatar


Jag for upp ur sängen och ställde mig i försvarsställning framför Wii för att skydda henne.

3 okt, 2013 20:40

Borttagen

Avatar


Jag knuffade undan Diego.
"Vad gör du här?"

3 okt, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


Jag tog tag i Wiis arm.

3 okt, 2013 20:42

Borttagen

Avatar


"Måste...döda....er...."

3 okt, 2013 20:43

Borttagen

Avatar


Jag morrade hotfullt.

3 okt, 2013 20:44

1 2 3 ... 66 67 68 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.