(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp på flaket.
11 sep, 2013 19:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade och gasade mer.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag sträckte ut armarna i luften och skrek av lycka. Mitt hår flög runt mig, lika snabbt som vinden och när Selena gasade var det ren tur att jag inte trillade ner baklänges.
11 sep, 2013 20:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade när jag såg Roxanne vackla bakåt.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade också. Eftersom vinden bokstavligt talat var på min sida så trillade jag inte, utan stabiliserades av den.
11 sep, 2013 20:44 |
|
Queen Boo
Elev |
James pep till. "Fegis!" Utbrast jag och han log.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
Erik såg oroligt på mig.
11 sep, 2013 20:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag saktade ner farten när vi närmade oss en stad.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag stte mig ner på flaket. Erik kom ut till mig.
11 sep, 2013 21:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fick syn på ett fik och stannade. "Vi behöver frukost!" Ropade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 21:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen