Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Lilja, döda inte dig själv och inte barnet!" Skrek jag
8 aug, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
"Gå bar!,skrek jag. Luke får komma och hämta mig annars hoppar jag
8 aug, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
" Vänta då! Mas, se till att hon inte hoppar" Sa jag och sprang efter Luke
8 aug, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
Jag rusade och letade runt överallt efter Luke
8 aug, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:01
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
"Bry dig inte! Jag är så ful. det är bäst om jag dör
8 aug, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:06
|
|
Borttagen
|
"JO!.
Jag tog av mig mina kläder så jag bara hade stringtrosorna kvar.
"Jag vill inte förstöra kläderna när jag hoppar,sa jag.
Jag böjde mig framåt.
8 aug, 2013 21:07
|
Du får inte svara på den här tråden.