Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
en blå och en vit
8 okt, 2011 22:59 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
8 okt, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
Gråa, med ett litet märke på
8 okt, 2011 23:04 |
|
Ginnyy
Elev |
8 okt, 2011 23:52 |
|
Borttagen
|
Just nu är don blå och vita
8 okt, 2011 23:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hör och häpna, jag har.... SVARTA idag. igen. som alla andra dagar. Ibland kan jag ha ett par med grå ränder, och ett par med vita sträck men i övrigt så är det svart på fötterna som gäller. ^^'
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 okt, 2011 00:04 |
|
ebbavladimir
Elev |
VIIIIT!
9 okt, 2011 00:29 |
|
whirlwinds
Elev |
9 okt, 2011 01:09 |
|
JessieH
Elev |
nu har jag rosa
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 9 okt, 2011 01:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Gråa med svarta ränder.
Skrivet av Borttagen: Blåa med vita härtan. De är sköna. Har du NewBody? 9 okt, 2011 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen