prs eragon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs eragon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag svarar inte.
16 nov, 2014 22:37 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag reser mig
"Det första vi behöver göra är att bygga upp relationen mellan dig och Arya igen." I would have died! I would have died rather than betray my friends 17 nov, 2014 16:28 |
|
Borttagen
|
"No way!" fräser jag irriterat.
17 nov, 2014 16:32 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Vi fixar det i morgon. Till dess sover vi" säger jag bestämt men vänligt.
Jag räcker fram handen. I would have died! I would have died rather than betray my friends 17 nov, 2014 21:59 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
18 nov, 2014 14:27 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Hon verkar inte vilja ta min hand, så jag går tillbaka till Faor.
"Hur orkar du egentligen?" "Vad menar du Faor?" "Dina känslor. Först hatar du henne, sedan älskar du henne, sen blir hon plötsligt din bästa vän och därefter ser du henne som en syster. Och med jämna mellanrum vill du bara strunta i henne och lämna henne helt hjälplös någonstans i vildmarken." I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 nov, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
Stirrar på en tom fläck.
18 nov, 2014 21:30 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Jag vet. Hon är en svår person. Och det är det jag älskar... och hatar med henne. Hon är oförutsägbar. Och det gör mig osäker. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när hon är i närheten."
Jag blundar och somnar igen I would have died! I would have died rather than betray my friends 19 nov, 2014 15:25 |
|
Borttagen
|
Tankarna vandrar in på min barndom.
19 nov, 2014 21:26 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Faor har lagt sin tass över mig. Jag njuter av den varma kärleksfulla tyngden
I would have died! I would have died rather than betray my friends 19 nov, 2014 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen