UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? haha ingenting, lyssnar på hannah montana...? hahahaha bara konstigt Hahha förstår det men det är så nostalgifullt, man bara dör och tänker typ ''när jag var åtta tittade jag på denna skiten och tyckte det var fantastiskt'' I know the feeling! Vad händer med en egentligen, varför är inte de bra tv-serierna bra längre? 21 dec, 2012 22:51 |
|
Majis
Elev |
Jag kan också börja med sanning!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 22:52 |
|
ginnyw123
Elev |
21 dec, 2012 22:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Sanning? :3
21 dec, 2012 22:52 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av adliitam: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 95mas: Jag kan börja med en sanning. Okej... Har du någonsin tappat en talrik i matsalen? måste bara få flika in och säga att jag tappade en tallrik (med tacos btw med massa såser) på mig själv i matsalen haha, nej vad pinsamt x)
21 dec, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
ikka: japp i två personer i min klass den ena är lik mig den andra tja vi hatar varandra typXD
vad är du mest rädd för? 21 dec, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
orkar ej vara uppe mer godnatt ppls
21 dec, 2012 22:53 |
|
Majis
Elev |
ginnyw123: Vad har du för hårfärg nu och vilken är din narturliga? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 22:53 |
|
ikka
Elev |
21 dec, 2012 22:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:53
|
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen