ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Ja! Juli!
10 maj, 2011 17:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
10 maj, 2011 17:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Vad för fråga? Vi har liksom annat för oss i tråden också! Det var väl desutom du som gjorde massa onlägg och inte jan..
11 maj, 2011 15:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Vad för fråga? Vi har liksom annat för oss i tråden också! Det var väl desutom du som gjorde massa onlägg och inte jan.. jag frågade om det var i juli eller juni för att jag var osäker!!!!!! och inlägg gör man ju om man ska fråga något och man vill kuna få svar från flera 11 maj, 2011 19:47 |
|
jan
Elev |
Vi sa ju hela tiden att det skulle vara i juli
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
11 maj, 2011 19:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
ja fast ni sa ju också hela tiden att det var i juni och om ni nu inte gjorde det så vet ni att jag blir förvirad ganska lätt 11 maj, 2011 19:52 |
|
EMELESEL
Elev |
Vilka vi? Det var du som sa Juni! Aja, strunt i det, nu vet ju alla. 11 maj, 2011 20:19 |
|
jan
Elev |
Ja men sen två sidor till backa har jag sakt juli
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
11 maj, 2011 20:23 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av jan: Ja men sen två sidor till backa har jag sakt juli Jaja, skitsamma! 11 maj, 2011 20:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
13 maj, 2011 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen