Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
reckless
Elev |
Jag kan typ inte välja.. Får man säga båda?
CharmBlood26477 @ Pottermore 30 aug, 2012 01:44 |
|
Borttagen
|
Potatis: det smakar mer, har många användningsområden, lättare att få lokalproducerat, gott både i mat och i snacks, billigare, und so weiter!!
Ris är också gott men failar på allt ovan. 30 aug, 2012 01:51 |
|
Ladusvalan
Elev |
Visserligen finns det inget som passar så bra till grytor som ris (och jag älskar grytor! Så länge det inte är koriander i, typ ...
Detta ledde faktiskt till att det blev helt oavgjort mellan potatis och ris (15 röster vardera). OBS! Snart kommer en ny fråga i första inlägget. 30 aug, 2012 08:03 |
|
MizzNina
Elev |
Helt solklart VÅR!
Finns det något bättre än att se världen vakna till liv. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 aug, 2012 08:13 |
|
Draconifors
Elev |
Jag gillar både våren och hösten faktiskt.
Sjukt fint på våren när allting blommar, och jag älskar alla färger på hösten. Tyvärr så regnar ju 99% av hösten bort nu för tiden så jag får säga våren! Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 30 aug, 2012 08:44 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Hmm ... Svår fråga.
Våren är mysig eftersom att då börjar allting blomma och vintern försvinner. Men hösten är mysig för då kan man sitta inne och dricka varm choklad, se på en film och bara mysa medan det regnar utomhus. Och så är våren bra för jag fyller år på våren ... Hm ... Jag tror att jag väljer våren.
30 aug, 2012 11:28 |
|
BlondaHermione
Elev |
Ris.. Bläh D: Speciellt till lax..
POTATIS 8DD ♥♥ För dess perfektion tillsammans med fisk och nån god sås, och för att potatisgudarna sände pommes frites och potatisgratäng åt oss *hylla potatisgudar* Och hösten, tror jag faktiskt.. Det är varmare då och snyggare kläder i affären (;
30 aug, 2012 11:31 |
|
amanda1104
Elev |
Höst för jag fyller år på hösten och gillar alla färger som finns på hösten.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 aug, 2012 11:33 |
|
IamAK
Elev |
alltid så svåra frågor! just nu är jag mer sugen på höst men jag gillar våren en hel del. alltså nej, kan inte välja...
30 aug, 2012 11:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Höst
30 aug, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen