ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Oh my Rowling, dör av skratt, ni är så seriösa! I go with the flow, får se vad det blir, kom tillbaka om ungefär 1-15 år för att se
![]() ![]()
15 feb, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Hahahaha men gumman min, lyssna inte på Regulus.... jag råkar veta en del om honom som gör det hela osäkert..
15 feb, 2012 20:42 |
|
J-star Black
Elev |
hehe, jag vet en del om er båda, så det jämnar ut sig. Trodde faktiskt ni var emot att jag skulle träffa killar, men det är visst fritt fram
![]() ![]()
15 feb, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Lyssna bara på din Farbror lilla du, jag har alltid rätt!
15 feb, 2012 20:47 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Jasså, vad vet du om mig som inte resten av trollkarlsvärlden vet?
15 feb, 2012 20:58 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Aaaargh juste, men du glömmer att jag lever igen
15 feb, 2012 21:04 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 21:05 |
|
half-blood princess
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av half-blood princess: Skulle man få kunna vara med i denna härliga familj? Skulle gärna vilja vara med Jag har kollat lite o det verkar som några platser fortfarande e lediga som tex luna o hermione skulle bli jätte glad om jag fick vara med..... Välkommen som ny. Har du läst oroginaltråden? Orginaltråden? Näve vad heter den? ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277 15 feb, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen