myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
Jag hittade en sida att sysselsätta mig med medans jag väntar på beta ^^
Hogwarts Extreme heter den ;D ![]() ![]()
6 feb, 2012 02:18 |
|
Borttagen
|
Haha nooooo jag missade igen... aja man får väll vänta då.
6 feb, 2012 05:59 |
|
Borttagen
|
Orkade inte ställa min klocka eftersom jag faktiskt är sjuk, eller ah nästan. Har as ont i huvudet & halsen och kan inte andas genom näsan...
Får väll vänta tills i Juni. :c 6 feb, 2012 06:40 |
|
moii
Elev |
Åh, jag bestämde med en kompis att höras på skype vid ett, men så klart hade min klocka inte ringt förens halv två, då vart de redan stängt!! D:
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 6 feb, 2012 06:44 |
|
cirklar
Elev |
Från myHogwarts facebook:
"Congratulations to those of you who earned a place in the myHogwarts beta program! If you weren't able to make it in, you can sign up for updates by "Crossing the Platform" on our home page, or waiting until our public launch in June."
6 feb, 2012 08:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: Jag hittade en sida att sysselsätta mig med medans jag väntar på beta ^^ Hogwarts Extreme heter den ;D Gick in där och fick resultatet att jag var mugglarfödd. D: Jag vill inte vara en smutsskalle! o_o 6 feb, 2012 10:50 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: Jag hittade en sida att sysselsätta mig med medans jag väntar på beta ^^ Hogwarts Extreme heter den ;D Gick in där och fick resultatet att jag var mugglarfödd. D: Jag vill inte vara en smutsskalle! o_o Hahaha! Weird Ó.ó Jag fattade inte så mycket av den, men ja xD Jag kör på Lumos Alliance istället EDIT~ Dom tyckte att jag var halvblodig... ![]() ![]()
6 feb, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
Jag fattade typ inte heller något, hittade inte vart man blir sorterad. O_o
6 feb, 2012 11:04 |
|
kya
Elev |
^
Det är typ en bild på skölden med alla elevhem och en länk, tog aplång tid innan jag hittade den xD Och man måste vänta på att bli sorterad... Meh, nä. Jag håller mig till Lumos alliance där fattar man i alla fall... ![]() ![]()
6 feb, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Haha, ja ^^)
Brukade vara inne där för ett tag sen. c: 6 feb, 2012 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen