Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
18 nov, 2011 17:04 |
|
Borttagen
|
Snart ska jag åka och hyra DH part 2 ♥
18 nov, 2011 18:00 |
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2011 14:01 |
|
Ascendio
Elev |
I'm back!
Såg Breaking Dawn part 1 igår. Det är den bästa twilight filmen någonsin ♥
Tom Felton, really beautiful.
19 nov, 2011 14:08 |
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2011 14:12 |
|
Borttagen
|
OMG OMG! Jag hittade fyra Tintin-dvd:er idag
19 nov, 2011 16:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: OMG OMG! Jag hittade fyra Tintin-dvd:er idag I KNOW! På movieline har man hur många som helst. Höll på att köpa upp hela sortimentet... eheeh. men lämnade utan en endaste Tintin-film ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 nov, 2011 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: OMG OMG! Jag hittade fyra Tintin-dvd:er idag I KNOW! På movieline har man hur många som helst. Höll på att köpa upp hela sortimentet... eheeh. men lämnade utan en endaste Tintin-film Jag var på loppis och hittade fuyra dvder varav en dvd med tre olika serier på :3 :3 Så ikväll blir det Tintin-kväll 19 nov, 2011 16:35 |
|
si_tonks
Elev |
19 nov, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Den såg jag igår och nu har jag inte den hemma p.g.a att jag hyrde filmen :3 19 nov, 2011 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen