One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
and now we're on the dirty page.
fuck yeah 26 aug, 2012 19:31 |
|
M4L13
Elev |
26 aug, 2012 19:34 |
|
reparo
Elev |
1D ♥
Jag gillar bäst dessa låtarna: (Fast alla deras låtar äger) - what makes you beautiful, den är så fin och: - live while we're young, deras nya singel!! Den är så cool Fenix dör, men överlever. 26 aug, 2012 19:38 |
|
Pixie
Elev |
26 aug, 2012 20:10 |
|
Knizzlare
Elev |
26 aug, 2012 20:24 |
|
J00KERN
Elev |
26 aug, 2012 20:32 |
|
IamAK
Elev |
det där är inte sant, haha. i alla fall inte det om att zayn ska rappa och att en studio version av "torn" finns... det andra kan väl vara sant men det är inte säkert att det är just 5 låtar niall har skrivit + att dom skrev vissa låtarna tillsammans några i gruppen, tror inte nån skrev helt själv faktiskt. ed har jobbat med dom men om det är just 2 låtar är inte bekräftat. 26 aug, 2012 21:37 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av IamAK: det där är inte sant, haha. i alla fall inte det om att zayn ska rappa och att en studio version av "torn" finns... det andra kan väl vara sant men det är inte säkert att det är just 5 låtar niall har skrivit + att dom skrev vissa låtarna tillsammans några i gruppen, tror inte nån skrev helt själv faktiskt. ed har jobbat med dom men om det är just 2 låtar är inte bekräftat. jag tror inte heller riktigt att det är sant, men jag klarar inte av bilden av att zayn skulle kunna rappa o.ó liksom, jag tkr inte att det är deras stil, ahah... btw ppl, Liams födelsedagstårta ![]()
26 aug, 2012 22:13 |
|
IamAK
Elev |
alltså jag blir lite förvirrad av deras nya musik video... det ser ut som att dom är på barnkalas utifrån dom här bilderna, med den där lilla poolen och en studsmatta liksom vad i helsike? jag trodde dom skulle festa istället eller nåt annat som gjorde det mer "vuxet".
![]() 26 aug, 2012 22:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-27 kl. 10:36
|
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: alltså jag blir lite förvirrad av deras nya musik video... det ser ut som att dom är på barnkalas utifrån dom, med den där lilla poolen och en studsmatta liksom vad i helsike? jag trodde dom skulle festa istället eller nåt annat som gjorde det mer "vuxet". ![]() DE MÅSTE LEVA MEDAN DE ÄR BARN!!!!!11!11one1! just kidding, nej men jag vet faktiskt inte xd 27 aug, 2012 08:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen