Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: jag lovar, jag har försökt le på bild, men det blir inte snyggt xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jaag ler typ aldrig på bilder för det ser jätte konsigt ut xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: har du inte?? O____O CARA JAG AHR ALDRIG SETT BILD PÅ DIG OMG VAD I HELA PIZZABAGARENS MÖSSA VAD DU ÄR GULLIG men tack så mkt söta du ♥ Dock får du le lite mer på nästa bild jag får se. Även om du har psycho-smile och snea tänder så är ett tand-leende jättefint. :3 Pft, säkert. :< ![]() Klart det blir snyggt! 1 jun, 2012 15:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Kossanberta bara för att du ville ha biler där jag ler, här har du några bilder där jag ler xD
![]() ![]() ![]() nöjd?? xD ![]()
1 jun, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 16:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Kossanberta haha vad bra xD de var de enda bilderna jag hittade xD
skojar du med mig?? O_O jag ser ut som jag vet inte vad, så jag håller inte riktigt med dig men visst xD men tack så mkt ♥ ![]()
1 jun, 2012 16:09 |
|
Dini99
Elev |
Alla är supersnygga!♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 1 jun, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 23:18 |
|
huffpuff
Elev |
1 jun, 2012 23:19 |
|
Dini99
Elev |
Alltså, SÅ HIMLA SÖT DU ÄR! :o Älskar din frisyr! ♥ Skrivet av huffpuff: har ingen, men jag är ful och barnslig (11 om 10 dar) Du är säkert supervacker! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 1 jun, 2012 23:25 |
|
ginny_ginny
Elev |
1 jun, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen